Träningsväst från Hööks

wellanw

Trådstartare
Hej!
Är det någon som har en sån väst och vad tycker ni om den?
Har vägarna förbi nämligen och såg att den var nedsatt i pris. Behöver en ny jäkel och det är främst ryggfickan jag är ute efter ;)

110265_02.png

Sv: Träningsväst från Hööks

Tycker det verkar vara få fickor? (Säger den som använder bara hälften av fickorna i sin eftersom husses hund käkat upp de andra :angel:)
Men den va snygg!

3 fickor fram 1 bak (ryggficka), fem fästen och helt okey för pengarna. Hade inte varit en nackdel om den sålts i storlekar för sig istället för xxs/xs s/m och L/xl. Tyckte de va stora i storleken men å andra sidan är jag ganska liten.

Begränsat med fickor kan vara bra. Då är det inte lika enkelt att tappa bort godis. Som man alltid lyckas hitta några veckor senare i ett annat skick än när man sist använde det ;)

Ooh, vilken snygg en. Den ska jag nog ta mig en titt efter. Sambon köpte ett grafikkort till sin dator, så då borde jag kunna få kosta på mig en sån där väst.

Ja storlekarna var inget att hurra för. Men den fick följa med hem iallafall ;) och ett gäng billiga leksaker :D
Måste nästan berömma hööks för det förbättrade hund utbudet, med bra priser.

CRW är nästan alltid stora i storlek. Jag brukar kunna köpa barnstorlek och då är jag i normala fall en S mot M, absolut inte XS.

Jag köpte S-M och den var ganska stor. Storleken under var xxs-xs och den fick jag inte igen :p

Hmm, då får jag kanske köra inom idag och testa... Hade varit bra med en ny väst

Sladdade in på hemsidan för jag har lite långt till närmaste Hööks men blev sugen på att beställa den när ni skrev att det var nedsatt pris. Jaha, leverans 15 JULI! På alla grejjor jag valde. Alltså två halsband och en väst. Seriöst? Hrmm. Det var ju en jäkla lång leveranstid. Vet inte om jag riktigt tycker att de borde visa att de har dem när det är så lång tid att vänta..kunde ju ha skrivit nått om det redan när man kikade på varan tycker jag. Eller ja det kanske de gjorde och jag missade det? Drygt i vilket fall!

Mmm, tänkte inte på det :angel: så beställde den iallafall medans det var bra pris. =/ Ärsch, den som väntar på nått gott!

kunde ju ha skrivit nått om det redan när man kikade på varan tycker jag. Eller ja det kanske de gjorde och jag missade det? Drygt i vilket fall!

Kollar man på lagerstatus på västens sida så är det en storlek som inte finns i lager, antagligen den du beställt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 937
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
946
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 814
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka