Känner mig frustrerad efter dagens styrkepass. Det var fokus stöt som gällde och även om det är långt ifrån mitt bästa lyft tycker jag ändå inte att det brukar vara såhär svårt att få hjärnan och kroppen att samarbeta. Jag gjorde en massa misstag som jag inte gjort förut (främst vad gäller den främre fotens placering), och även om jag fick mycket värdefull hjälp från PT:n hade jag svårt att hitta rätt. Kände samma under avslutningen som innehöll en del “bar cycling” (typ när man gör flera olika sorters lyft med skivstången utan att släppa den emellan) med bland annat push press och frivändningar. De är mina favoritlyft men inte ens dem fick jag någon riktigt bra känsla eller flyt i idag. Ja ja, det är väl bara naturligt att ha sådana dagar också! Är väldigt trött i huvudet efter jobbresa med massor av intryck samt diverse saker som krånglat, så jag skyller på det och säger bättre lycka nästa gång
Imorgon blir det Hyroxpass kl 10 vilket jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning! Mest av allt ser jag dock fram emot den pannkaksbrunch jag har planerat att avnjuta efteråt
Imorgon blir det Hyroxpass kl 10 vilket jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning! Mest av allt ser jag dock fram emot den pannkaksbrunch jag har planerat att avnjuta efteråt