PB! Ca 300 kg vikter.
Kroppen känns därefter.
300 kg vadå? Blir ju nyfiken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PB! Ca 300 kg vikter.
Kroppen känns därefter.
Fått någon hjälp idag?
Så tråkigt att du inte mår bra Men klokt att du lyssnar på signalerna och tar hjälp.
Jag pratade med min chef på telefon igår och jag ska få komma till företagshälsan och prata med en psykolog (eller vad hen nu har för titel). Fått förslag på tider i nästa vecka. Sen får jag bestämma om jag vill komma tillbaka på måndag eller vara hemma några dagar till. Så jag tar en dag i taget
Jag pratade med min chef på telefon igår och jag ska få komma till företagshälsan och prata med en psykolog (eller vad hen nu har för titel). Fått förslag på tider i nästa vecka. Sen får jag bestämma om jag vill komma tillbaka på måndag eller vara hemma några dagar till. Så jag tar en dag i taget
Jag behöver lite input om morgondagen från utomstående. Så väldigt tacksam om någon orkar läsa. Plan ett var vilodag för ponny, snabbt stallfix på morgonen, umgås med katterna hela förmiddagen, äta lunch hemma, jobb från 12, smita iväg till donken vid typ fyra (enda matstället på körbart avstånd på rasten) och bli hämtad på jobbet för hockey på kvällen. Nu kommer en hög chef komma till oss imorgon och ha krismöte med fyra av mina kollegor om den elaka personen. Jag kommer därför behöva börja en och en halv timme tidigare, måste fortfarande göra allt stallfix innan men äta lunch på jobbet (=måste ta rast betydligt tidigare än fyra) och noll möjlighet att umgås med katterna innan. Tänkte först skita i matchen (de spelar hemma mot samma lag även på lördag) men då fyller mina kusiner år, så det blir nog ingen match då.
Och nu kom vår fantastiska chef igår och meddelade att min projektanställning går ut till nyår, och han vill diskutera hur fortsättningen blir efter chefens besök. Läser man mellan raderna så kommer jag inte få förlängt, och det kommer bli rejält hätsk stämning. Jag lipade i tre dygn (utan överdrift) när jag blev uppsagd från andra jobbet, och nu är frågan om jag ens kommer palla matchen? Det krävs rejäl planering om jag ska åka på den eftersom jag dels måste bli hämtad och dels måste äta nått innan i och med att lunchen blir mycket tidigare.
Hade ni planerat för att åka på matchen? Eller skitit i det? Hur hade ni hanterar chefen? Hade ni sagt något om konflikterna o gruppen/mobbaren innan ni visste om ni fick vara kvar? Mycket möjligt att han kommer fråga oss två som inte ska vara med på mötet också nämligen.
Jag får såna flashbacks när jag läser det du skriver, jag gick igenom samma sak våren 2011.
Jag är så glad att du verkar ha en så bra chef och att hur du mår tas på allvar. Jag hade också en suverän chef och fick bra hjälp av företagshälsan, hoppas det blir så för dig med.
Hur mycket kalorier skulle man kunna säga att det är i en liter vitt vin? 11% om det gör någon skillnad...
650-675 kcal, give or take a few.
Usch, det är verkligen hemskt att det är så vanligt Vad kände du att du fick mest hjälp av? Var du sjukskriven något? Om du vill svara.
Läkaren (företagshälsan) är mkt tydlig med att träning är det bästa jag kan göra, så vi kommer bra överens
Så var det för mig också. Fick tydliga direktiv om att den tid och energi som frigjordes av att vara sjukskriven skulle jag lägga på saker jag tyckte var roliga och som gav energi.
Vikter som folk inte har vett att ställa tillbaka efter sig300 kg vadå? Blir ju nyfiken!