Halloj!
Då var veckan nästan slut
I morse var jag på gymet med en vän och vi körde 10x6 rep marklyft och sen 3 gånger maxrep chins. Tog de sista tre seten mark på 70 kg vilket kändes bra och är reps-pb tror jag (har ju mitt 1RM just nu på 85 kg). Sen klarade jag 4,5 chin, så nära 5 nu
Klarade därefter 5 pull-ups med supinerat grepp vilket känns grymt men det var ju 5 chins som var mitt mål men har hopp om att klara det innan september är över!
Åt riktigt mycket igår så superbra tryck på gymet idag haha
Sammanfattning av veckan blir 6 pass om totalt nästan 7 h. Styrkelyft, bänkpressläxa, marklyft, vinyasa flow i studion och en liten joggingtur
Veckan som kommer så ska jag försöka starta måndagen med att göra min bänk-läxa + wod. Sen på tisdag kör jag wod och sen besök till fysioterapeut för att kolla upp min höftböjare!
Onsdag vet jag inte, torsdag kanske wod och sen har jag icke planerat mer
Igår var jag och kollade på boxmästerskapet och det var så himla kul!! Och sjukt peppande. Vill träna massor och bli jättegrym och vara med nästa år
Men är glad att jag ställde in min medverkan för wod nummer 2 hade dödat min höftböjare: massa, massa olika sorters frontböj med strax under 30 kg på stången..
Förresten hörrni! En grej som vi/jag inte skrivit så mycket i om tråden är att festa och hur det eventuellt kan påverka ens hälsa och träningsresultat. Jag har sen jag var 16-17 älskat att festa, varit på mycket festivaler, går på spelningar/klubbar osv och det har blivit ganska intensivt i slutet av sommaren i år och jag känner att det tar fasen tid att återhämta mig då jag gärna festar ganska hårt när jag väl är igång. Jag tänker nu att jag ska försöka ta det lite chill med detta. Det är några tillfällen i höst då jag vet att jag kommer vilja dricka osv (tjejresa till Berlin, både jag och min kille fyller år och kommer väl ha nån fest) men för övrigt försöka hålla mig relativt vit (öl/vin till maten då och då är ingen stor grej tycker jag).
Hur tänker ni angående detta eller är det ett icke-problem för er andra?