Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så arg.. och lessen.. någon jävla idiot har snott min fina mtb.. Och dessvärre upptäckte jag att den modellen inte säljs längre.. Ge fan i saker och ting som inte är dina!
Jag är så arg.. och lessen.. någon jävla idiot har snott min fina mtb.. Och dessvärre upptäckte jag att den modellen inte säljs längre.. Ge fan i saker och ting som inte är dina!
Jag hade förkylningssymptom redan en-två dagar innan jag började äta annorlunda, så jag tror inte att det var det som utlöste det faktiskt. Däremot kan det säkert ha påverkat min min "recovery period", att kroppen hade en massa annat att kämpa med samtidigt som den skulle försöka ha ihjäl ett virus. Så ja, lite självförvållat är det nog!Ja men det är väl antagligen åldern lite med absolut När man pluggade och kunde såsa runt på föreläsningar gjorde det inte lika mycket om man var lite trött efter helgen men med ett mer krävande jobb osv så är sega dagar betydligt jobbigare än vad de var för några år sedan. Och så mår jag sämre av att inte må riktigt bra liksom. Det blir mer ångest av det än vad det var för några år sedan.
Och njaej, vanliga nattklubbar går jag inte ofta på, men lite mer specifika spelningar eller små festivaler - oh yes!
En tanke som dök upp; du har väl ändrat din kost ganska radikalt senaste veckorna, det kanske kan ha något finger med i spelet att du blivit sjuk trots att du normalt sett aldrig brukar bli det? Krya på dig!
Jag har återhämtat mig från förkylningen, men har istället en visdomstand som bråkar och som brutit upp stora sår i hela munnen. Har inte varit alltför kaxig den här veckan (misstänker att "förkylningen" också var relaterad till tanden i och med att jag aldrig var snuvig/hostig utan bara ont i halsen och feber). Idag blir det dock vila för det är första hockeymatchen ikväll och jag hinner inte rida mellan den och jobbet.
Fan vad trist.
Nä usch, hata visdomständer alltså Hoppas det ger sig snart.
Vägdag och ner -0,1 om man ska räkna från fredagens vägning (tar vi måndagsvikten är det -1,8 )
Var på invägning i går, hon hade glömt meddela mig att vi ska byta PT så mötet var "ombokat". Synd för jag gillar henne.
Men vi körde invägning iallafall så får jag ta resten med den nya PTn sen.
Så.....jag består av 50,7% fett och har en Obesity degree på 172 %
Man fick ut ganska mycket rolig statistik som att min vänster arm väger mer än höger och höger ben väger mer än vänster. Men jag har mer fett på höger arm, alltså betyder det att jag har mer muskler i vänster?
Jag har iallafall bra med muskelmassa . Det var väl det enda som det stod Normal på . Värdena på "For building muscles protein "och "For Strengthening bones Minerals" var också bra. Mineraler till och med lite högt.
InBody Score blev 48/100 så det finns lite att jobba på
Körde lite Crosstrainer som uppvärmning, ett par varv i cirkelträningsrummet och sen en halvtimmes PW på löpbandet. Kändes ganska lagom.