Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till trådenHejsan!
Har smygläst här ett tag, så roligt och inspirerande att se hur duktiga ni alla är!
Jag hade premiär för min hemmaträning ikväll!
Brukar bara bli powerwalks och jogging utomhus annars, samt cykling till/från stallet, men har insett att jag behöver styrketräning med! Först och främst bålmuskulaturen som måste stärkas, är lite ojämn vilket märks när jag rider
Så idag letade jag fram ett av Chloe Ting's program (tack för tipsen!) och började på dag 1 Ganska jobbigt ibland, men kom genom alla fem videor (inkl. uppvärmning och cooldown)
Det kändes i benen efteråt, magen brukar jag känna av först dagen efter. Tyckte hennes videos var tydliga, blev glad när jag såg att det faktiskt fanns textning!
Imorgon kväll ska jag rida, får se om jag kanske hinner göra dag 2-videorna någon gång under förmiddagen, fördelen med att plugga hemifrån
Åh, avundsjuk! Lämnade skidorna i fjällen här nere vid kusten är det nog bara bra åkning på konstsnö och där är så många.Jag fick helt magisk skidåkning ikväll. Kvällsol, jättefina spår, vindstilla och (de flesta) turisterna har åkt hem så det var inte många i spåret . Åkte en runda med kompis, han tog av skidorna och jag ba "men den här kvällen, ska vi inte åka en sväng till?". Åkte bara och njöt. Nu är det vårvinter! Vädret ser dessutom tipptopp ut kommande dagar, tror det där med att ta tag i löpningen får vänta lite till .
Delar min springalista. Nästan bara 80 och 90-tal. Kanske hittar du något där?Ute på morgonpromenad. Förundrad över att jag fortfarande är frisk trots stor smittspridning.
Har tjatat ut min musik i MP3n. Ngn som har tips på 80 och 90-tals musik?
Delar min springalista. Nästan bara 80 och 90-tal. Kanske hittar du något där?
https://open.spotify.com/playlist/0...i=sSFMiJoeSB6TIrY8MsGN-Q&utm_source=copy-link
Och jag hörde en riktigt bra låt igår på radion som jag tänkte att den måste jag ju lägga till. Tror ni jag kommer ihåg vilken det var??
JourneyUte på morgonpromenad. Förundrad över att jag fortfarande är frisk trots stor smittspridning.
Har tjatat ut min musik i MP3n. Ngn som har tips på 80 och 90-tals musik?
Jag visste ju vad den hette när jag hörde den, men det var det där med minnetHänder mig rätt ofta, då noterar jag klockslaget och går in på radiokanalens spellista. SR har varit lätt att hitta på. Mitt problem är mest att jag inte kommer ihåg att kolla upp den