Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett löparbälte som är fantastiskt, man märker inte ens att man har det på sig, mitt har tre fickorBästa saken att ha mobilen i när det så småningom är dags att motionera i kläder utan ficka?
Jag har Garmin Vivoactive 4S, gillar den skarpt! Stort plus (tycker jag) att den finns i två storlekar, alltså vanliga Vivoactive 4 och sen 4-varianten GPS-funktionenNi som har Garminklockor, vilken modell har ni?
Min Fitbit ionic börjar bli väldigt kass i batteriet och jag får lite panik då jag inte klarar mig utan klocka och jag vet inte vad jag ska ha istället Känns lite tråkigt att köpa en exakt likadan. Kikar lite på Garmin Vivoactive 3. Många garminklockor blir rätt stora, jag har smala handleder och vill kunna ha klockan dygnet runt utan att det blir jobbigt.
Har ett midjebälte/sportbälte från linocell köpt på Kjell och company. Vattentålig vilket gör att svetten inte når luren!Bästa saken att ha mobilen i när det så småningom är dags att motionera i kläder utan ficka?
Jag har Garmin Vivoactive 4S, gillar den skarpt! Stort plus (tycker jag) att den finns i två storlekar, alltså vanliga Vivoactive 4 och sen 4-varianten GPS-funktionen
är jättebra, den håller koll på var jag är även "mitt i skogen" med, det gjorde inte diverse mobilappar jag testade med innan jag köpte klockan.
Tycker den är rätt skön att bära, mjuka band. Gillar även att den kan vibrera (istället/i tillägg till ljud) för varje kilometer, så att jag lätt kan hålla koll på hur långt jag gått/joggat
Oj, dagens crossfitpass var det första på länge som jag verkligen var tvungen att förhandla med mig själv under passets gång (samtidigt som jag övertygade hjärnan om att nej, vi kommer inte att dö, det är bara "lite" mjölksyra ). Pust vad jobbigt det var!
Uppvärmning - 3 varv av: 400 m löpning + 10 utfallssteg + 10 negativa armhävningar + 20 plankan med axelklapp
Sedan 4 varv av: 100 hopprepshopp (eller 75 double unders) + 50 utfall + 25 armhävningar.
Sedan 3 varv av: 5 pausade hantelrodd per arm + 30 sekunder goblet squat hold.
Mittendelen var riktigt vidrig, framförallt utfallen. Jag trodde att benen skulle gå av där någonstans halvvägs genom varv 3... Armhävningarna kändes också som att de var alldeles för många, jag som vanligtvis är hyfsad på armhävningar på tå hade svårt att göra dem på knä!
Det är knappt 4 timmar sedan passet tog slut och jag känner redan av träningsvärk i såväl lår som bröstmuskler Har just ätit ett extra mellanmål för att fjäska lite för kroppen och se om jag kanske får lite mindre ont än vanligt i alla fall...
Jag spelade padel första gången förra veckan. Jag och min kompis var helt värdelösa. Alltså orimligt dåliga. Vi hade jätteroligt och spelade igen igår. Fortfarande riktigt, riktigt dåliga. det går jättebra att vara otränad! Det är inte fysiskt speciellt jobbigt, men man får röra sig och svettas lite!Dagens träning består i att prova på paddel för första gången samt dressyrträning. Är rätt nervös för paddeln... jag har aldrig spelat någon racketsport och känner mig fortfarande ganska otränad. De andra tre däremot är en som tävlar crossfit, en som spelar squash och en tennistränare.
Jag spelade padel första gången förra veckan. Jag och min kompis var helt värdelösa. Alltså orimligt dåliga. Vi hade jätteroligt och spelade igen igår. Fortfarande riktigt, riktigt dåliga. det går jättebra att vara otränad! Det är inte fysiskt speciellt jobbigt, men man får röra sig och svettas lite!
Jag tror det är en fördel att dom är bättre, då kan de hjälpa dig genom att ge dig enkla bollar. Det blir inte mycket till spel när ingen som är med vet vad de håller på medHaha, jag hoppas att åtminstone en av de andra ska vara rätt dålig också så att inte bara jag drar ner spelet
Jag tror det är en fördel att dom är bättre, då kan de hjälpa dig genom att ge dig enkla bollar. Det blir inte mycket till spel när ingen som är med vet vad de håller på med