Känns bekant Kan gissa vilken diagnos du har. Själv ligger jag precis utanför med många inflammationer och skador regelbundet.Jag har 50mg diklofenak och 2*500mg Alvedon som jag tar 3ggr/ dag när jag får lite värre inflammationer. Har ju oftast minst en inflammation pågående så tar bara vid de gånger då jag märker att det inte kommer gå över av sig själv, typ nu.
Tror inte det är muskelinflammation denna gång utan känns mer i själva leden. En del i min bindvävssjukdom är att jag överanstränger muskler /leder och sener. Samtidigt måste jag ju vi starkare för att minska mängden inflammationer smal balansgång
Jag fick precis en antiinflammatorisk medicin, minns inte namnet nu. Ska vara lik Ipren men snällare mot magen.
Håller med om att det är tufft nu när man är äldre och efter graviditet. Jag har ju alltid blivit väldigt trött när jag bygger upp mig efter vila/skada men nu när man har barn så kan man inte bara lägga allt åt sidan för att man behöver sova efter träning. Plus att det är så mycket tyngre och tuffare generellt. Heja dig som kämpar på!