Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Slösa aldrig en dusch!"Bästa anledningen![]()
Haha! Jag kom hem vid två efter en nykter och sansad spelkväll, men jag är helt död idag. För gammal för att vara uppe halva natten tydligenHoppas att alla hade en fin midsommar, oavsett vad ni gjorde/om ni gjorde något! Undertecknad mår idag precis som en som tyckte att det var en bra idé med whiskyprovning kl 01 förtjänar att må, så jag kommer inte att göra många knop idag och definitivt inte träna. Hoppas känna mig lite mer tapper imorgon![]()
Det låter intressant! Var/hur hittar du sådana pass? Blev lite sugen på att testa!Jag har haft en väldigt hurtig midsommardag. Tre timmars promenad och 45 minuter Pilates barre hemma med stol istället för balettstång. Jag gillar det balettinspirerade men har inte alls rörligheten i höfterna.
Det låter intressant! Var/hur hittar du sådana pass? Blev lite sugen på att testa!
Tack, ja hjärntrötthet har jag med, svårt med fokus. Blir också helt slut av saker som att dammsuga eller skura golv, ibland klarar jag längre promenader men andra gånger bara på håret det hundarna behöver. Har inte klarat någon hemma träning än men ska försöka träna väldigt lätt på gymmet imorgon och gå på yoga på tisdag.Varit ute och cyklat idag, vet att den sträckan tur och retur är 16 kilometer. Känns skönt. Jag är glad att jag hann hem innan vi fick ett riktigt oväder med både blixtar och åska som varade i säkert en halvtimme. Den värsta var när blixt och åska kom nästan samtidigt och strömmen gick.Är lite lomhörd nu av sista knallen som var riktigt hög när jag trodde det dragit bort. . Har haft en lugn midsommarhelg eftersom jag var sjuk förra veckan.
@Lillefrun låter verkligen tufft, hoppas du känner att du kan komma tillbaka i den takten du orkar. Läste ett reportage om tre personer som har varit sjuka i Covid-19 i i över tre månader. Någon jobbade halvtid, någon hade inte börjat jobba alls. Alla vittnade om samma problem du skriver och även om hjärntrötthet som hängde kvar.
Kul att se dig här igen!Hejsan! Jag hängde i träningstrådarna för flera år sedan men har haft fullt upp i livet och inte hunnit träna något utanför ridningen. Nu när vi haft lockdown (bor i UK) så har jag äntligen haft en massa tid över och börjat träna igen.
Gick all in med löpningen och skadade hälsenan (tydligen hänger inte kroppen med i hjärnans tempo) men nu är jag på gång igen och tar det väldigt lugnt och är uppe i femminutersintervaller av löpning med gångvila emellan utan att få ont. Har även laddat ner några appar med träningsprogram för styrka och stretchning, skönt att ha någon som säger åt mig vad jag ska göra
Tog det lugnt i helgen med helvila i lördags och sedan en 7 km promenad med maken och en långritt på 2,5 timmar med en vän igår.
Hejsan! Jag hängde i träningstrådarna för flera år sedan men har haft fullt upp i livet och inte hunnit träna något utanför ridningen. Nu när vi haft lockdown (bor i UK) så har jag äntligen haft en massa tid över och börjat träna igen.
Gick all in med löpningen och skadade hälsenan (tydligen hänger inte kroppen med i hjärnans tempo) men nu är jag på gång igen och tar det väldigt lugnt och är uppe i femminutersintervaller av löpning med gångvila emellan utan att få ont. Har även laddat ner några appar med träningsprogram för styrka och stretchning, skönt att ha någon som säger åt mig vad jag ska göra
Tog det lugnt i helgen med helvila i lördags och sedan en 7 km promenad med maken och en långritt på 2,5 timmar med en vän igår.