Har kört aktiv vila nu sedan jag sprang det virtuella ecotrailet den 13e juni. Var ju lite trasig från att ha tränat för mycket redan innan den, och efter kände jag mig helt matt i kroppen.
Det har blivit:
- 8km lugn jogg med lite backar
- 2 dagars krattande i flera timmar (på skärgårdstomt, så man måste ta i) samt annat stugfix, där jag utan att ens behöva motionera kom upp i ca 100% på aktivitetsklockan varje dag. 100% motsvarar ett ganska tufft 10km pass med lite extra promenad efter. Så är himla nöjd ändå!
- 5,5km löpning som skulle vara ganska kvickt och jag skulle trycka på men jag hade noll att ge i benen

- 10km löpning tidigt tidigt pga värmen som skulle rulla in. Även där hade jag noll att ge i benen.
- 6+6km cykling i går (för att handla). Var nice att cykla när det var tokvarmt, i stället för att springa.
- ett rejält styrkepass i går, i 35 graders värme. Men jag skulle ändå duscha så jag tänkte att jag kör! Blev ett bra pass där jag gick igenom det mesta
Är rätt nöjd. Vill dock att benen ska komma tillbaka. Har börjat få blåmärken på knäna efter både styrketräning och springning

Har googlat men hittade inget vettigt. Det gör inte ont någonstans vilket är det viktigaste.
Planerar nu att kanske klämma in ett till löppass denna vecka, och en yoga.
Nästa vecka vill jag börja ta tag i långpassen igen, blir nog att jag springer hem till pappa (17km). Hoppas benen har ordnat upp sig tills dess.