Var ute och sprang med pappa nyss, 13 kilometer blev det och båda sega i kroppen och på ett nytt ställe så det blev ganska mycket att vi vimsade runt och typ ååååh kolla här har Nobel sprängt och haft nitroglycerin tillverkning vi läser på skylten!
mina favoritspringpass faktiskt, är som ett litet äventyr med noll krav men man får ändå träning.
Nu efteråt känns det lite som att jag kanske inte skulle kört så länge i alla fall dock
min mage är krånglig just nu och jag har svårt att få i mig mat. I går åt jag sammanlagt ett hårt bröd med smör, en halv dumpling, en näve popcorn, halv macka och två godisbitar. I morse innan springningen 1 macka och vatten.
Magen känns "sur" och är mätt konstant. Så himla irriterande för jag vill gärna försöka äta ganska bra i alla fall men det säger tvärstopp
Nu efteråt känns det lite som att jag kanske inte skulle kört så länge i alla fall dock
Magen känns "sur" och är mätt konstant. Så himla irriterande för jag vill gärna försöka äta ganska bra i alla fall men det säger tvärstopp