Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående provsvar @strawberrysylt : du kan inte logga in på 1177 och kolla?
Jaaa, hoppas du kommer igång snart också! Tycket det är så kul att höra om andras träningspass, framförallt crossfit!Och låter så jäkla kul med crossfiten @Mineur !! Tänker att jag ska börja lite smått nu i vår (kanske redan i mars!?)![]()
Usch då! Krya på dig!Och jag har blivit förkyld.Eller, rättare sagt så har en förkylning som legat ett tag vägrat släppa taget och det är egentligen först nu jag börjar känna mig allmänpåverkad. Pulsökning innebär hostanfall och jag har varje morgon blivit förvånad över hur mycket snor och slem en enda människa kan producera...
Har följaktligen vilat från träningen igår och idag, vilar antagligen imorgon också och testar ett lättare pass på fredag. Håll tummarna för att det funkar!
Nämen vad klantigt! Och irriterande! Men som du säger, nu kanske hen verkligen tar sig tid att ringa upp dig i alla fall för att prata lite allvar med dig om dina idrottsambitionerMen vad häftigt!! Tack!! Jag loggade in där och där kan jag ju läsa allt om mig! Det hade jag ingen aning om!
Mentyvärr har hon som tog proverna skrivit fel, jag undrade över om jag vågar åka Tjejvasan, men hon har skrivit Vasaloppet, som jag ju redan fattat att jag inte kan åka. Nu kommer ju doktorn tro jag är korkad.
Men å andra sidan då kanske hon ringer...
Provsvaren finns där alltså, men var inte bedömda av läkaren än, så de säger mig inte så mkt.
Nämen vad klantigt! Och irriterande! Men som du säger, nu kanske hen verkligen tar sig tid att ringa upp dig i alla fall för att prata lite allvar med dig om dina idrottsambitioner![]()
Haha ja min röv försvann också tillfälligt efter graviditetenTycker nog den är tillbaka nu efter mycket promenader i backar förra året och en del styrketräning nu.
Den positiva känslan höll i sig och det blev ännu ett härligt pass med underbart sällskapJag hade slarvat lite med maten (lite yoghurt är inte tillräckligt som mellanmål före träning om du ätit smoothie till frukost och sallad till lunch, skärpning Mineur!) och kände mig rätt låg på energi på väg dit, och jag har dessutom så löjligt mycket träningsvärk överallt sen i måndags, men passet gick ändå över förväntan och jag är
Ja, det är ju också ett alternativ såklart. Jag har dock lite svårt att äta mycket på en och samma gång, särskilt vid frukost och lunch, så för mig passar det bättre med ett lite rejälare mellanmål mellan lunch och träning + middagEller ännu hellre -en mer rejäl lunch de dagar man ska träna. Jag brottas med att lära mig samma sak.![]()
Vill också ha en rövJag har rejäla ben men annars lite dåligt med former. Platt röv och knappt några bröst så jag kanske får inse att det är så jag ska se ut
![]()
Alltså min ända har också blivit alldeles platt på senare år. Men jag hade inte aning om att det kan vara pga graviditet. Jag trodde det var resultat av allt stillasittande på jobbet. Men jag ska ta tag i det där ngn dag. Snart...
Ja, alltså jag vet ju när jag tänker efter att det var efter grav som jag upptäckte det. Men jag gjorde aldrig kopplingen. Jag föddes enligt uppgift helt utan rumpa så jag tänkte att det kanske är så jag ska avsluta det också.Tydligen är det så! Har för mig att jag läst att det beror iaf delvis på att rumpmusklerna ofta blir väldigt inaktiva under graviditeten när man blir så framtung, många börjar svanka osv. För mig var det supertydlig skillnad före och efter graviditet, det tyckte även både mamma och maken, på en direkt fråga ska tilläggas![]()
Åååh så avundsjuk på dig som kan ha skidåkningen som en del av vardagen sådär!På väg upp med skidliften nuåkte några åk i förrgår och det kändes helt som vanligt, men jag tar det ganska lugnt och tänkte inte åka så länge idag heller. Tränade hemma igår och lyckades få träningsvärk så känner mig ganska stel, ska bli skönt med lite yoga när jag kommer hem
![]()
Jaha såhär 17 h före start känns det som om jag kommer avstå Tjejvasan. Men, ibland är jag bra på spontana (dumma?) beslut, så får väl se...
Men Blåbärsloppet finns kvar och asså om jag inte kan åka 9 km i lugnt tempo som en utflykt, nä asså då... vet jag inte hur jag ska uttrycka mig... men då asså näe.