Kan ni hjälpa mig att reda ut en sak?
På almanackan kommunen skickat ut så står det att Mors dag är den 30, men på nätet står det 26? När är det egentligen?
26 maj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ni hjälpa mig att reda ut en sak?
På almanackan kommunen skickat ut så står det att Mors dag är den 30, men på nätet står det 26? När är det egentligen?
Tack26 maj
Det är vad jag förstår en jobbig bana och varmt hade ni också! Så riktigt bra jobbat!!! Heja dig!!Göteborgsvarvet avklarat! Det var kul! Och galet jobbigt bitvis. Landade på 2,16, och det är jag nöjd med. Det var inget jag kände att jag borde gjort annorlunda. Jag var inte snabbare än så idag helt enkelt.
Pizzan och ölen efteråt var ljuvliga! Visa bifogad fil 29918
Bra jobbat! Jag sprang också igår!Göteborgsvarvet avklarat! Det var kul! Och galet jobbigt bitvis. Landade på 2,16, och det är jag nöjd med. Det var inget jag kände att jag borde gjort annorlunda. Jag var inte snabbare än så idag helt enkelt.
Pizzan och ölen efteråt var ljuvliga! Visa bifogad fil 29918
var inte Z utan N, New balance. Erfarenheter?Någon som vet vilken löparsko det är som har som ett stort Z på utsidan av skorna?
Försök hitta tid, Göteborgsvarvet är så kul att springa!Äntligen igång med Vätternrundan i Ica-klassikern, 32 asjobbiga km igår och 32 betydligt lättare idag. Vore skönt om jag lyckades komma igång med att "vardagscykla" till och från tåget i veckorna också. Jag skäms lite över att regelbundet starta bilen för så korta sträckor som 5 km och sedan vore det en schysst rutin med lite mer lågintensiv vardagsmotion varje dag.
Dessutom blir även jag väldigt sugen på Göteborgsvarvet av alla rapporter från loppet. Men det är knepigt att det alltid är så mycket annat som jag vill fixa med i trädgården - och mycket att göra på jobbet - varje år i mars - maj. Svåraste månaderna att få ihop träningstid, och ändå kan jag inte låta bli att snegla längtansfullt på anmälan till alla möjliga lopp i maj-juni.
Försök hitta tid, Göteborgsvarvet är så kul att springa!