Jag tänkte ge mig på att springa lite lopp i år. Sprang kistaloppet (10 km) för två år sen och skärholmsloppet (5 km) förra året. Men jag kommer inte börja löpträna förrän våren kommer. Gillar inte att springa på band, och är för rädd för att halka (och har inga kläder för kylan) för att springa ute under vintern. Så medan jag väntar på våren så har jag i alla fall kör igång ordentligt med yogan. Yogat varje dag i år. Känns väldigt bra, förutom att jag kanske överansträngt lederna i tummarna lite nu senast. Får vara lite försiktig där, tänka på att jag har överrörliga leder.
Men men i alla fall. Det jag tänkte fråga om från början var om löparskor. Jag måste verkligen köpa ett par nya. Är det värt att ta sig till typ löplabbet och springa på deras band och sådär? Jag tycker det verkar vara en så himla jobbig social situation, men det kanske faktiskt är bra på riktigt?
Men men i alla fall. Det jag tänkte fråga om från början var om löparskor. Jag måste verkligen köpa ett par nya. Är det värt att ta sig till typ löplabbet och springa på deras band och sådär? Jag tycker det verkar vara en så himla jobbig social situation, men det kanske faktiskt är bra på riktigt?