Tramstråden

Jag kanske tycker att det är gulligt för att det är en kamera och många mil emellan? :D

Absolut! BOOGIE WONDERLAND! :banana:
Absolut, de många milen gör stooor skillnad :meh: det är som att de återgår till att bli som barn igen när de blivit tillräckligt gamla :cautious:
Jag säger ibland att mamma har två barn nu istället för bara en :o
 
:love:
Absolut, de många milen gör stooor skillnad :meh: det är som att de återgår till att bli som barn igen när de blivit tillräckligt gamla :cautious:
Jag säger ibland att mamma har två barn nu istället för bara en :o

Jag tror den här mer njuter av att säga provokativa saker och se hur alla reagerar. :angel:

Nu vill jag säga Frozen bara för att :angel:
Men spellistan säger Princess and the Frog :D

Ringaren i Notre-Dame :love:
 
Nu vill jag säga Frozen bara för att :angel:
Men spellistan säger Princess and the Frog :D
giphy.gif

:D
 
Jag var ju påväg mot att vara den personen som jag kräks över just nu med stormsteg för tre år sen. En snabb recap över den 15/7 de tre senaste åren: 15/7-13 nyförlovad och höll på att flytta ihop med vad jag trodde var mitt livs stora kärlek, pappan till mina framtida barn och mannen jag skulle bli gammal och grå med. 15/7-14 nydumpad av sambon som under tiden vi planerade vårt bröllop och aktivt försökte skaffa barn började tvivla på sina känslor. Ridå. 15/7-15 det fysiska våldet hade precis börjat eskalera i frekvens och intensitet. För första gången slog han mig i ansiktet så jag fick en blåtira. 15/7-16 jag sjukt bitter.
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 757
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp