Stay away from the justin bieber tags är inprogrammerat i mitt dna![]()
Don't worry - dit går jag inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stay away from the justin bieber tags är inprogrammerat i mitt dna![]()
Lyssnar på Animal I Have Become på en amvden kommer nog att vara på repeat ett tag
![]()
Jag har redan en 87-åring här hemma med visst humör och vass tunga iblandIngen favorit som gjorde dig besviken, med andra ord.
Han är en väldigt söt 90-åring (men med väldigt vass tunga och visst humör) nu.![]()
Lyssnar på 70-talsdisco!![]()
Jag har redan en 87-åring här hemma med visst humör och vass tunga iblanddet är inte det minsta gulligt
![]()
Absolut, de många milen gör stooor skillnadJag kanske tycker att det är gulligt för att det är en kamera och många mil emellan?
Absolut! BOOGIE WONDERLAND!![]()
Nu vill jag säga Frozen bara för attVilken/-a film/-er?![]()
Absolut, de många milen gör stooor skillnaddet är som att de återgår till att bli som barn igen när de blivit tillräckligt gamla
Jag säger ibland att mamma har två barn nu istället för bara en![]()
Nu vill jag säga Frozen bara för att
Men spellistan säger Princess and the Frog![]()
Nu vill jag säga Frozen bara för att
Men spellistan säger Princess and the Frog![]()
Jag tror den här mer njuter av att säga provokativa saker och se hur alla reagerar.![]()
ber om ursäkt, men jag tål inte såna människor - om de säger dumma saker dvs![]()
Om det inte var med uppenbar ironi -Var glaaaaad att du inte hörde hans åsikt i flyktingfrågan.![]()
Jag stirrar hela tiden på animeringsfelet - börjar ångra att jag valde den
Jag ser ingentingJag stirrar hela tiden på animeringsfelet - börjar ångra att jag valde den![]()