Tramstråden

@Asko

Ah, det är en anime?
Jag har sett rätt lite anime, jag såg Samurai Deeper Kyo förut och gillade den.
Så galna överstepräster är något för mig? :D

Tycker du ska ta själviskt av internetet. ;)
 
@Asko

Ah, det är en anime?
Jag har sett rätt lite anime, jag såg Samurai Deeper Kyo förut och gillade den.
Så galna överstepräster är något för mig? :D

Tycker du ska ta själviskt av internetet. ;)
Ja, första säsongen är färdig, nu har den andra påbörjats också (obs den moderna versionen! har inte sett den från 90-talet). Jag gillade symboliken i tempelriddarna och kulturen, även om det står i mangan att all likhet till verkliga grupper är rena slumpen :angel::p
Här har du den galningen:
12-21.jpg

Han är, minst sagt, inte trevlig O_o
Men en annan roande sak:
latest

Här är Innocentius VII som är påfallande lik en viss kung som halshögg sina fruar (till utseendet iallafall) ... :rofl::p
 
Mission complete - dödat alla(? :cautious:) flugor inomhus - nu ska de alla djävlarna vara döda så jag får vara i fred ikväll! :rage:
 
oh noes, de senaste dagarna var så fulla av animetittande att livet känns tomt nu när jag sett färdigt på alla avsnitten :cry:
Får fly till tumblr och förhoppningsvis hitta såna här godbitar:
tumblr_o6ew9t3UzN1s02vreo1_400.gif
tumblr_o6ew9t3UzN1s02vreo2_400.gif
 
:up:
En farlig happy place som sagt :D
Det kan vara lika fluffigt som ett sockervaddsmoln eller lika perverst som nere i djupaste helvetet :cautious::D:angel:

Eller, om man är i fel fandom, bara fylld av bitchiga självutnämnda drottningar som tror de är allt och ser ner på alla andra i samma fandom. :D
/hon som lämnat tumblr. :angel:
 
i'm one of those shippers :cautious::nailbiting::nailbiting:

giphy.gif

tumblr_lpq79iDWNy1qii6tmo1_500.gif

tumblr_inline_mz1zt5Qzry1rs4nv6.gif

peterpan.gif

tumblr_mfpiz04mE91r1nrquo1_400.gif

stop_blowing_holes_in_my_ship.gif

tumblr_me29v2JZmZ1qfsdgh.gif

ship-has-sunk.gif

tumblr_m12bmht4221rn95k2o1_400.gif


now i have confessed my sins.

(men har självklart aldrig skickat något hatpm eller något liknande, alla får ha sina skepp i fred tycker jag)
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 770
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp