Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade den här bilden på hur hon såg ut när det var som värst.Buttercup är ju så himla fascinerad av kameran att hon är svår att fånga på bild, men idag la hon sig ned i mitt knä. Äntligen kan ni få se hur fint hennes fjädrar vuxit tillbaka. ❤
Visa bifogad fil 154378
Han vet att det är höstfärger som gäller nu. Mycket fashionable!Ingen vet vad som händer med Prims tupé just nu.
Visa bifogad fil 154809
Är du bergsäker på att han heter Prim?Ingen vet vad som händer med Prims tupé just nu.
Visa bifogad fil 154809
Trump kan ju bara önska att han var lika snygg och trevlig!Är du bergsäker på att han heter Prim?
Jag såg någon på tv, som liknade honom, och han hette Trump?
Har du fått in en bortbyting?
Du får testa det här :Jag har köpt pumpor åt fasanerna idag! Det ska bli kul att de om de pickar på dem eller bara sitter på dem.
De ska nämligen Hallowendekorera hela korridoren där man kan se dem och vi måste ju matcha!
Jag har sett resultaten av det där och det är Verkligen spökpumpor! men jag tror för bästa effekt att man ska ha fler fåglar eller eventuellt smeta jordnötssmör på och lägga ut till kråkorna.