Förstår att du blir nojig!
Jag hade helt klart blivit det också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker så synd om Stuart som hittade dem också, även om det kanske var bättre än någon gäst. Det var ändå han som kläckte ankorna, de är ju hans ongar även om han inte bondat på samma sätt som mig och fasorna. Jag såg att han tagit illa vid sig.Förstår att du blir nojig!
En "sunburst" av fjädrar.De gula fjädrarna som ska "drapera" den tjusiga stjärten har börjat växa också! De borde egentligen ha kommit lite längre om fågelrackarna inte evisats med att plocka varandra där ett tag.
Visa bifogad fil 153804
Åhh så tjusig!En "sunburst" av fjädrar.
Visa bifogad fil 153807
Eller hur! Om bara ett år eller två borde jag kunna ta ett liknande kort.Åhh så tjusig!
Bab, bad mum.Jag har eventuellt skämt bort mina fasaner.
Indeed!Bab, bad mum.
Följer denna tråden intensivt och känner att det kanske är nu jag ska erkänna att jag tycker att fåglar är lite läskiga...Men nu ser ni också hur vassa näbbar de har! Jag skojar inte!
De ÄR lite läskiga! Jösses vad grymma de kan vara... men också väldigt rara.Följer denna tråden intensivt och känner att det kanske är nu jag ska erkänna att jag tycker att fåglar är lite läskiga
Här kan vi fascineras på tryggt avstånd.Följer denna tråden intensivt och känner att det kanske är nu jag ska erkänna att jag tycker att fåglar är lite läskiga