Hur ofta har du åkt ambulans?

alazzi

Trådstartare
Inser att jag har åkt ambulans många gånger. Några pga av dottern men de flesta när jag själv har blivit akut dålig.

Alltid blivit bra omhändertagen av ambulanspersonalen. Jag har aldrig ringt själv utan det har varit folk runt omkring som ringt.

Sämre på akutintaget. Men jag har aldrig haft livshotande saker så jag förstår att andra måste prioriteras.
 
Aldrig, peppar peppar, varken jag eller barnen.
Vi är relativt friska, och då vi oplanerat behövt vård, några enstaka gånger, så har det varit åkommor av sådana slag att jag kunnat köra själv.
 
En gång, dock inte akut, men fick inte åka annat färdmedel. Blev förflyttad från Akademiska Sjukhuset till Nyköping Lasarett efter min hjärntumöroperation.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Crossline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Wille
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 203
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 809
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp