Catharina Hansson: Vill fler tävla om alla blir snällare?

Att allt har blivit dyrare i samhället gör att folk inte kan tävla lika mycket eller lika ofta.
Trodde artikeln först skulle handla om att man skulle vara snällare mot hästen.
Folk slutar inte tävla bara för att någon skriver en kommentar på Instagram liksom.
 
Jag blir så trött på denna människan. Har hon helt missat först en pandemi, sen krig och inflation och folk går på knäna ekonomiskt! Men nej, va snäll mot den max handfull människor detta kan appliceras på så kommer tävlingsverksamheten blomstra igen 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️:wtf::bag:
Många av krönikorna har jag märkt känns inte helt genomtänkta. Utan mer som att man vill göra en snabb poäng utan att göra en mer grundlig analys.
Tex kommentarerna hon syftar på kanske finns en sanning bakom? Eller har verkligen folk generellt blivit elakare mot varandra?
Nej det tycker inte jag utan man har däremot blivit bättre på att faktisk påpeka felaktigheter. Tex hästen går inte rent. Eller fem miljoner piskrapp.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Massor av jobb, massor av utgifter. Ändå finns det människor som äger och driver stall, så att ryttare kan göra det de älskar mest – ha...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Jag skulle önska att vi inom ridsporten fick se färre avslöjanden och skandaler, färre hotfulla advokater och i stället fler egna...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Snart vågar ingen längre lägga ut någon bild på ridning i sociala medier, ingen vågar vara med i en tidning." Är dressyren död? Eller...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 380
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp