Tramstråden

Även du, jag är inte alls särskilt social och trivs rätt bra de gånger jag är ensam. :D Däremot har jag separationsångest, men den går ju över efter ett tag och då brukar det fungera!
Jag minns när min bror och hans familj var på besök hos oss i sommarstugan och sov över i ett par dagar. En gång var jag bara tvungen att ta min laptop, gå upp till mitt rum och sätta mig där.
Jag behövde bara då att tanka energi som sjutton :wtf: var helt utpumpad!

Inte så social men separationsångest, hur funkar det? :o
 
Jag har så dåligt samvete för jag har blivit en sådan där vän som aldrig har tid att träffas. Plötsligt så hade vi alla egna liv och olika scheman att det är omöjligt att passa in varandra. Kan inte en så kan inte den andra. Tur att jag bor ihop med två vänner. :love::heart
Jag hatar hatar hatar att jag förlorade ett år med mina vänner.... jag är ju liksom inte längre en lika självklar del i deras liv längre. Förståligt iofs men det gör så jävla ont!
 
Lagom tills jag skulle gå ich lägga mig..
Får väl fortsätta intråd två i morgon. Men bara om det är romerska siffror i titeln!!!!!
 
Jag hatar hatar hatar att jag förlorade ett år med mina vänner.... jag är ju liksom inte längre en lika självklar del i deras liv längre. Förståligt iofs men det gör så jävla ont!
Kraaam!! Men jag tror att, om de vet vad som har hänt?, de skulle bli oerhört glada av att få höra av dig igen :heart
Kanske skicka ett sms och fråga om fika eller någon tur någonstans? No pressure liksom :)
 
Faan vad fina ni är! :love:

Ja, nä, kanske, eventuellt.. det hjälper ju liksom inte att jag är ett jävla psykfall heller :/

Har ni hörts av alls eller är det verkligen noll kontakt? Du har ju haft annat att tänka på, men efter detta reser sig en starkare @bumpo - vännerna kan ju kanske vara rädda för att tränga sig på, de kanske tror att du vill vara ifred. Om du kan, tror jag att @Asko har rätt i att försöka sträcka ut en hand till dem; inte för att låtsas som att inget hänt, det gör nog ingen lycklig och tiderna förändras, men för att visa att du finns och att du är redo för ditt nya liv.

Jag är så jäkla imponerad av dig, oavsett om du känner dig som ett psykfall eller inte - du är en riktig tiger! :heart:love:
 
Har ni hörts av alls eller är det verkligen noll kontakt? Du har ju haft annat att tänka på, men efter detta reser sig en starkare @bumpo - vännerna kan ju kanske vara rädda för att tränga sig på, de kanske tror att du vill vara ifred. Om du kan, tror jag att @Asko har rätt i att försöka sträcka ut en hand till dem; inte för att låtsas som att inget hänt, det gör nog ingen lycklig och tiderna förändras, men för att visa att du finns och att du är redo för ditt nya liv.

Jag är så jäkla imponerad av dig, oavsett om du känner dig som ett psykfall eller inte - du är en riktig tiger! :heart:love:
Word! :love:
anigif_sub-buzz-15151-1467066385-2.gif
 
Har ni hörts av alls eller är det verkligen noll kontakt? Du har ju haft annat att tänka på, men efter detta reser sig en starkare @bumpo - vännerna kan ju kanske vara rädda för att tränga sig på, de kanske tror att du vill vara ifred. Om du kan, tror jag att @Asko har rätt i att försöka sträcka ut en hand till dem; inte för att låtsas som att inget hänt, det gör nog ingen lycklig och tiderna förändras, men för att visa att du finns och att du är redo för ditt nya liv.

Jag är så jäkla imponerad av dig, oavsett om du känner dig som ett psykfall eller inte - du är en riktig tiger! :heart:love:
De allra flesta pratar jag med regelbundet på olika sätt men det blir liksom inte mer än prat. Eller så bor vi så jävla långt ifrån varandra att det är svårt att få till. Mina relativt nyförlösta vänner har av rätt naturliga skäl svårt att kunna träffas.

Faan vad bitter och hemsk jag verkar... märks det att jag mår för jävligt ikväll?
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 894
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp