Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 449
Oh, det fanns fler av den sorten! :love:
tumblr_n2tfxtTDdP1tvelxmo1_250.gif
tumblr_n2tfxtTDdP1tvelxmo2_250.gif

tumblr_n2tfxtTDdP1tvelxmo3_250.gif
tumblr_n2tfxtTDdP1tvelxmo4_250.gif

tumblr_n2tfxtTDdP1tvelxmo5_250.gif
tumblr_n2tfxtTDdP1tvelxmo6_250.gif

Åh herregud jag dööör! :rofl::rofl::rofl:

Det mesta av det verkar helt oförberett - vilket gör att man ser hur otroligt skickliga de är och så kan de såklart ibland inte låta bli att skratta :D

Åh, jag älskar ad-lib; det krävs bra komiker för att hitta av rätt momentum och vara kvicka nog i tanke och klipska på tungan. :love:

Alltså, jag brukar inte uppskatta modern komedi eftersom jag bara ser äldre film och äldre komiker men vissa av dessa är totalt underbara :love:

Nu blir jag nyfiken, som vad då tex? :)

Oj, ska jag dra fram det gamla artilleriet. :o Mina favoriter är Dean Martin och Jerry Lewis (jag ligger och suktar över en Jerry Lewis-intervju i denna stund :love:) samt komiker som Laurel and Hardy, Charlie Chaplin, Buster Keaton, Harold Lloyd, Bing Crosby och Bob Hope och Milton Berle. :p

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 170
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 903
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 74 75 76
Svar
1 505
· Visningar
129 070
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Stora canvasburar
  • Mellanpudel