Tramstråden

tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo1_250.gif
tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo2_250.gif

tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo3_250.gif
tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo4_250.gif

tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo7_250.gif
tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo5_250.gif

tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo8_250.gif
tumblr_mna1ghGTPP1qd81gqo6_250.gif

:rofl: Trassel är nog en av de bästa filmerna :love:
 
Om något så borde man inte missa den här sötnosen @Monimaker
tumblr_mgvxyoor2e1qe1283o8_r1_250.gif

:D:love:

Haha! Jag tror den sista tecknade/animerade filmen jag såg 'för första gången' var Mulan (1998). :eek:

Känner mig inte alls gammal som typ slutade med tecknat då jag var 7-8? Det kanske var demonerna som kom? :o Eller jo, Spirit och Ringaren i Notre-Dame såg jag för den sistnämnda såg jag aldrig som barn.
 
De allra flesta pratar jag med regelbundet på olika sätt men det blir liksom inte mer än prat. Eller så bor vi så jävla långt ifrån varandra att det är svårt att få till. Mina relativt nyförlösta vänner har av rätt naturliga skäl svårt att kunna träffas.

Faan vad bitter och hemsk jag verkar... märks det att jag mår för jävligt ikväll?
Kram om du vill!
 
Haha! Jag tror den sista tecknade/animerade filmen jag såg 'för första gången' var Mulan (1998). :eek:

Känner mig inte alls gammal som typ slutade med tecknat då jag var 7-8? Det kanske var demonerna som kom? :o Eller jo, Spirit och Ringaren i Notre-Dame såg jag för den sistnämnda såg jag aldrig som barn.
Men... Men... stackars barn!!
*weeps*
Kejsarens nya stil? Lilo & Stitch? Zootopia? Monsters Inc? Up? Brave? Hitta Nemo? Och så Trassel förstås?
...
:cry:
 
Men... Men... stackars barn!!
*weeps*
Kejsarens nya stil? Lilo & Stitch? Zootopia? Monsters Inc? Up? Brave? Hitta Nemo? Och så Trassel förstås?
...
:cry:

Lilo & Stitch fick jag se som tonåring på en färjeresa och Hitta Nemo har jag ett vagt minne av att ha sett i alla fall. :o Även den rätt ofrivilligt!
 
Man får återvända när man än vill och behöver tramsa lite @BobberiBoo :angel::D

Även när man vill ... boogie? :confused::D
Både när man är så här:
dotw.gif

Eller så här:
giphy.gif

:banana:
:D
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 890
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vinterridbyxor
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp