Tramstråden

Det är åtminstone nyare än boogie! :up::D
VH1? :confused::o

Jo, nu lyssnar jag då mest på 40-50-tal så det känns väldigt modernt. :D

Det är en musik-tvkanal som har olika program, de hade bland annat inriktningar som 80's, Boogie Wonderland och VH1 Rocks. Väldigt bra bakgrundsunderhållning. :love:
 
Känner mig gammal som minns tiden då MTV var en musikkanal, inte en kanal för program i trash-kategorin. :rofl:
Haha ja innan kunde man ju starta MTV och titta på musikvideor. Nu visar dem skit som jersey shore och lika pantade serier. Att folk inte säger upp kontakten med sina barn om dem är med i såna serier. :confused:
 
Han började ju inte sjunga från direkt när han föddes heller :p tänker att han sjunger nu och är poppis hos de som är födda under 00-talet?

Haha jag pratade senast imorse med en tjej som ska på hans koncert nästa vecka (?) och hon är 27 och sak dit med ett gäng tjejer som ligger mellan 27-33 :confused::eek:

Jag skrattade bara och sa att jag följer med om han står tyst på scen med en papperspåse över huvudet så man bara får titta på six-packen :rofl::rofl:
 
Haha jag pratade senast imorse med en tjej som ska på hans koncert nästa vecka (?) och hon är 27 och sak dit med ett gäng tjejer som ligger mellan 27-33 :confused::eek:

Jag skrattade bara och sa att jag följer med om han står tyst på scen med en papperspåse över huvudet så man bara får titta på six-packen :rofl::rofl:

Hade fasen krävt betalt för att måsta se honom. :D
 
Haha jag pratade senast imorse med en tjej som ska på hans koncert nästa vecka (?) och hon är 27 och sak dit med ett gäng tjejer som ligger mellan 27-33 :confused::eek:

Jag skrattade bara och sa att jag följer med om han står tyst på scen med en papperspåse över huvudet så man bara får titta på six-packen :rofl::rofl:
... eh, i vanliga fall då? I vanliga fall är fansen födda under 00-talet :angel: Eller ska jag använda ordet normala :rofl::p

Sixpacken är inte ens värt det, sitter de på någon som verkar bete sig som en idiot så är de inte ett dugg snygga :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 885
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp