Tramstråden

Regnar här idag så förutom att åka och handla så har jag absolut inget att göra förutom titta på buzzfeed videor och störa er här :p
 
Jag har inte ens vågat lyssna på någon av hans låtar ifall, the horror, jag tyckte att någon av dem lät ok :eek::rofl:

Jag har hört någon och det är fruktansvärt. Glättig bubbelpop och det finns ju bara så mycket som autotune kan rädda även om de leder mickens inmatning genom autotune live så .. Bra sångare är han inte, enligt mig. Men det är ju högst personligt. :D
 
Jag har hört någon och det är fruktansvärt. Glättig bubbelpop och det finns ju bara så mycket som autotune kan rädda även om de leder mickens inmatning genom autotune live så .. Bra sångare är han inte, enligt mig. Men det är ju högst personligt. :D
Om den som lyssnar på boggies tycker att det är glättig bubbelpop ... :eek::D

Fast jag har nog en lite pinsam favoritlåt som räknas nog in där ... :o Till mitt försvar så lyssnade jag på den på repeat så många gånger att det sätter antagligen igång någon automatisk endorfin signal i hjärnan på mig att höra början på den :angel:
Från min första cd-skiva :D:D
 
Om den som lyssnar på boggies tycker att det är glättig bubbelpop ... :eek::D

Fast jag har nog en lite pinsam favoritlåt som räknas nog in där ... :o Till mitt försvar så lyssnade jag på den på repeat så många gånger att det sätter antagligen igång någon automatisk endorfin signal i hjärnan på mig att höra början på den :angel:
Från min första cd-skiva :D:D

Nu måste du ju avslöja vilken det är! :D
 
X-mas Time av Bubbles :angel::D
Ja, jag lyssnade på den här jul låten hur många gånger som helst även under sommaren, hur så? :D

Haha! Jag har nog ingen låt av den typen jag saknar, men ibland blir det guilty pleasures-status då jag ser WatchMojo och någon gammal barndomslåt kommer upp. :D
 
Har en liten lista på min spotify med mina oldies som påminner mig om mina tidigare tonår :love::D
Där finns x-mas time men även:
- Your Love Is A Lie av Simple Plan
- Heaven Is A Halfpipe av OPM (stor del av låttexten sitter fortfarande kvar i skallen på mig :cautious:)
- Hello World av Saddle Club (:o ja ... som sagt tidigare tonåren :angel:)
- No Promises av Shayne Ward
Och sedan låtar från senare i tonåren :D
- Vi Kommer Aldrig Att Dö av Bo Kaspers Orkester
- I Believe I Can Fly av R. Kelly
- Bad Reputation av Avril Lavigne
- Chasing Cars av Snow Patrol
 
Har en liten lista på min spotify med mina oldies som påminner mig om mina tidigare tonår :love::D
Där finns x-mas time men även:
- Your Love Is A Lie av Simple Plan
- Heaven Is A Halfpipe av OPM (stor del av låttexten sitter fortfarande kvar i skallen på mig :cautious:)
- Hello World av Saddle Club (:o ja ... som sagt tidigare tonåren :angel:)
- No Promises av Shayne Ward
Och sedan låtar från senare i tonåren :D
- Vi Kommer Aldrig Att Dö av Bo Kaspers Orkester
- I Believe I Can Fly av R. Kelly
- Bad Reputation av Avril Lavigne
- Chasing Cars av Snow Patrol

Det har jag faktiskt inte, det är min 1970s-1980s tråd som är mest frekvent spelad. :D
 
Haha! Jag har nog ingen låt av den typen jag saknar, men ibland blir det guilty pleasures-status då jag ser WatchMojo och någon gammal barndomslåt kommer upp. :D
Precis, guilty pleasure är det jag känner med den listan :D fast inte så mycket guilty egentligen :angel: men min smak är nog väldigt blandad sådär ... :o
 
Jag har väldigt mycket disco och funk, det är min guilty pleasure det. :D
Hm, jag är lite dålig på genrer, vad räknas som disco och funk? :confused:
Jag tittade dock en del på glee de första säsongerna så där har jag en del låtar ifrån och där finns det nog en del disco och funk skulle jag tro :D
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 878
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp