Tramstråden

Bra försvar :angel::rofl:

Jag tycker för övrigt att du bör se alla disneyfilmer. För att det är obligatoriskt om man är född på 90-talet. Eller hur @Asko?

Just nu tittar jag på Pocahontas :D
.... pocahontas troe jag inte att jag har sett :o

Till mitt försvar så var det dödstråkigt att se på vissa filmer när man blev lite äldre och ville förstå vad de sa men alla hade bara svenskt tal :arghh:
Men så började de med svenskt text också :up: men jag missade nog några filmer där emellan :o
 
.... pocahontas troe jag inte att jag har sett :o

Till mitt försvar så var det dödstråkigt att se på vissa filmer när man blev lite äldre och ville förstå vad de sa men alla hade bara svenskt tal :arghh:
Men så började de med svenskt text också :up: men jag missade nog några filmer där emellan :o
Jag hängde aldrig riktigt med i alla handlingar hela tiden, det var alltid någon subplot och tolkar man saker bokstavligt är det lite svårt att se på film :angel:

Du får se om. Allihopa! På en gång :D
 
.... pocahontas troe jag inte att jag har sett :o

Till mitt försvar så var det dödstråkigt att se på vissa filmer när man blev lite äldre och ville förstå vad de sa men alla hade bara svenskt tal :arghh:
Men så började de med svenskt text också :up: men jag missade nog några filmer där emellan :o
Hercules såg jag äntligen förra året med text och :love::love::love: hedes is the sassy gay friend :angel::devil::rofl:
large.gif
large.gif

:D
Vissa filmer blir så mycket roligare att se på som äldre också :D
 
@Asko: Hades :bow::D

När man är äldre identifierar man sig bara med de vuxna och fattar inte alls varför huvudkaraktärerna är korkade och inte lyssnar på det vettiga alternativet :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 876
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • KIA EV9
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp