Asko
Trådstartare
Jag tror att jag hade blivit bannad före dig isåfallTog bara några veckor
Jag är fortfarande rädd för att bli bannad![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att jag hade blivit bannad före dig isåfallTog bara några veckor
Jag är fortfarande rädd för att bli bannad![]()
Men very catchyJa, väldigt poppig var den!![]()
... ganska bra iallafallVi håller ju oss i alla fall på en bestämd plats.![]()
.... pocahontas troe jag inte att jag har settBra försvar
Jag tycker för övrigt att du bör se alla disneyfilmer. För att det är obligatoriskt om man är född på 90-talet. Eller hur @Asko?
Just nu tittar jag på Pocahontas![]()
Hey! Vad är den som startade tråden då?Sanningen är att yngst är bäst och därför är jag faktiskt Drottning här![]()
Jag hängde aldrig riktigt med i alla handlingar hela tiden, det var alltid någon subplot och tolkar man saker bokstavligt är det lite svårt att se på film.... pocahontas troe jag inte att jag har sett
Till mitt försvar så var det dödstråkigt att se på vissa filmer när man blev lite äldre och ville förstå vad de sa men alla hade bara svenskt tal
Men så började de med svenskt text ocksåmen jag missade nog några filmer där emellan
![]()
Hercules såg jag äntligen förra året med text och.... pocahontas troe jag inte att jag har sett
Till mitt försvar så var det dödstråkigt att se på vissa filmer när man blev lite äldre och ville förstå vad de sa men alla hade bara svenskt tal
Men så började de med svenskt text ocksåmen jag missade nog några filmer där emellan
![]()
Vafan är det du säger!!! Pocahontas, lejonkungen, Aristocats, Bernard och Bianca och Djungelboken, har man inte sett dessa klassiker så har man fan i mig inget på 90-talet att göra.... pocahontas troe jag inte att jag har sett
@Asko har iaf en bra ursäktVafan är det du säger!!! Pocahontas, lejonkungen, Aristocats, Bernard och Bianca och Djungelboken, har man inte sett dessa klassiker så har man fan i mig inget på 90-talet att göra![]()
Näst... mest bäst?![]()
Hmm, okej då
Kung! Tycker jag
Den här:
![]()
Inte den här:
![]()
Bara så vi är klara med det![]()
Jag har inte en aning? Google is our friend?@bumpo fast hur var det nu, original villan låg väl inte i Småland. Eller??![]()