Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 451
Bra försvar :angel::rofl:

Jag tycker för övrigt att du bör se alla disneyfilmer. För att det är obligatoriskt om man är född på 90-talet. Eller hur @Asko?

Just nu tittar jag på Pocahontas :D
.... pocahontas troe jag inte att jag har sett :o

Till mitt försvar så var det dödstråkigt att se på vissa filmer när man blev lite äldre och ville förstå vad de sa men alla hade bara svenskt tal :arghh:
Men så började de med svenskt text också :up: men jag missade nog några filmer där emellan :o

Till mitt försvar så var det dödstråkigt att se på vissa filmer när man blev lite äldre och ville förstå vad de sa men alla hade bara svenskt tal :arghh:
Men så började de med svenskt text också :up: men jag missade nog några filmer där emellan :o
Jag hängde aldrig riktigt med i alla handlingar hela tiden, det var alltid någon subplot och tolkar man saker bokstavligt är det lite svårt att se på film :angel:

Du får se om. Allihopa! På en gång :D

Hercules såg jag äntligen förra året med text och :love::love::love: hedes is the sassy gay friend :angel::devil::rofl:
large.gif
large.gif

:D
Vissa filmer blir så mycket roligare att se på som äldre också :D

@Asko: Hades :bow::D

När man är äldre identifierar man sig bara med de vuxna och fattar inte alls varför huvudkaraktärerna är korkade och inte lyssnar på det vettiga alternativet :angel:

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 904
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 74 75 76
Svar
1 508
· Visningar
129 389
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka