Asko
Trådstartare
Jag har inte ens vågat lyssna på någon av hans låtar ifall, the horror, jag tyckte att någon av dem lät okHade fasen krävt betalt för att måsta se honom.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte ens vågat lyssna på någon av hans låtar ifall, the horror, jag tyckte att någon av dem lät okHade fasen krävt betalt för att måsta se honom.![]()
Jag har inte ens vågat lyssna på någon av hans låtar ifall, the horror, jag tyckte att någon av dem lät ok![]()
Om den som lyssnar på boggies tycker att det är glättig bubbelpop ...Jag har hört någon och det är fruktansvärt. Glättig bubbelpop och det finns ju bara så mycket som autotune kan rädda även om de leder mickens inmatning genom autotune live så .. Bra sångare är han inte, enligt mig. Men det är ju högst personligt.![]()
Om den som lyssnar på boggies tycker att det är glättig bubbelpop ...
Fast jag har nog en lite pinsam favoritlåt som räknas nog in där ...Till mitt försvar så lyssnade jag på den på repeat så många gånger att det sätter antagligen igång någon automatisk endorfin signal i hjärnan på mig att höra början på den
Från min första cd-skiva![]()
X-mas Time av BubblesNu måste du ju avslöja vilken det är!![]()
X-mas Time av Bubbles
Ja, jag lyssnade på den här jul låten hur många gånger som helst även under sommaren, hur så?![]()
Naaw!Fina tant du är välkommen ändå fastän du är född under fel år![]()
Vad tror duDetta är ju dock ren lögn, jag har nog läst lita av dig![]()
Hehehe I aim to pleaseWoop woop, massa 91-or!
Skönt att inte känna sig som tant Agda, 87, @bumpoDet är underbart att bli kallad barnrumpa istället för gamling.
![]()
Ja, alltså jag vet att jag är bäst. Men fortsätt smöra ni det är heeeeelt okej.
Har en liten lista på min spotify med mina oldies som påminner mig om mina tidigare tonår
Där finns x-mas time men även:
- Your Love Is A Lie av Simple Plan
- Heaven Is A Halfpipe av OPM (stor del av låttexten sitter fortfarande kvar i skallen på mig)
- Hello World av Saddle Club (ja ... som sagt tidigare tonåren
)
- No Promises av Shayne Ward
Och sedan låtar från senare i tonåren
- Vi Kommer Aldrig Att Dö av Bo Kaspers Orkester
- I Believe I Can Fly av R. Kelly
- Bad Reputation av Avril Lavigne
- Chasing Cars av Snow Patrol
Ja, alltså jag vet att jag är bäst. Men fortsätt smöra ni det är heeeeelt okej.![]()
![]()
![]()
Precis, guilty pleasure är det jag känner med den listanHaha! Jag har nog ingen låt av den typen jag saknar, men ibland blir det guilty pleasures-status då jag ser WatchMojo och någon gammal barndomslåt kommer upp.![]()
Alla tycker att deras år är rätta men vi vet sanningenNaaw!Och vaddå fel år? Det är det enda rätta året my god!
![]()
Ja gud förbjude om man skulle växa upp. Vad sägs om en road tripp till Villa Villekulla för att se om vi kan rota fram några krisudull-piller som gör att man inte blir stor?Vad tror duinnebar? Jag vägrar bli fullt vuxen. Det verkar otäckt
![]()
Precis, guilty pleasure är det jag känner med den listanfast inte så mycket guilty egentligen
men min smak är nog väldigt blandad sådär ...
![]()
Min favoritlista är nog den som blir mest spelad men den innehåller typ över 200 låtar tror jagDet har jag faktiskt inte, det är min 1970s-1980s tråd som är mest frekvent spelad.![]()
Hm, jag är lite dålig på genrer, vad räknas som disco och funk?Jag har väldigt mycket disco och funk, det är min guilty pleasure det.![]()