Träflis som underlag??

I

icen

Undrar om det är någon som har erfarenhet av träflis som underlag i en paddock??? borde det inte bli ganska halt när det regnar??
någon...

jag skulle mer oroa min för att hästen skulle trampa in en träflisa rakt in i hoven.. dom ligger inte helt platt när man har ett litet lager.. har du nån travbana i närheten så kan du ringa dit å fråga om du kan få köpa deras sand som dom skrapat av vid sandbyte..

Där jag står hade de tydligen provat med flis för några år sedan, funkade inte alls. Vet inte vad som var problemet men de fich forsla bort allt igen efter nåt halvår eller så.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 887
Senast: Missemus
·
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 657
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 852
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar