Träffas på hund2004?

Sv: Träffas på hund2004?

Halsband av märket hurtta. :)

Superbra för Selma för hon får så lätt skavsår på halsen.

1285VNC.jpg

Nej, eller man kan sätta fast kopplet i en av ringarna (den högra på bilden) och då blir det lite halvstryp, ett par cm bara. Fast det är meningen att man ska sätta kopplet i båda ringarna så inte plastspännet blir belastat. (Bra konstruktion tycker jag, har hört talas om såna spännen som gått sönder.)

Okej. Då var det sånt jag sett, och funderat på.. Men jag tror dom inte fanns så små... :angel:

Jag tror det jag har till Selma nu är den minsta storleken och det är 35-40 cm. Hur tjock hals har Doris? 20? :)

Inte så lätt att veta :D

Tycker det verkar finnas mycket mer att välja på i de mindre storlekarna, hittar aldrig något riktigt bra till Selma. :(

Tycker det verkar finnas mycket mer att välja på i de större storlekarna, hittar aldrig något riktigt bra till Doris. :P
Vi kanske skulle byta hund ;)

Jaa! Men då får Doris byta namn till Sniff! :love:

Hon kallas redan för det ibland :o
Och jag döper om Selma till Killer, eller nåt annat mer passande för en staff :P

Cetzy var där men visste inte heller att det var många "bukisar" där.
Cetzy var i boxerringen !
/Cetzy

Jag var där med min weimaraner, ni kanske såg mig i stora BIS-ringen ;)

Annars gick vi runt på söndagen, rätt liten tjej med mörkt hår och stor grå hund (ev med svart reklamtäcke).

Köpte själv en "tältbur"- himla bra investering, övertalade mig själv efter att ha släpat stålburen till och från mässan på lördagen...
Dessutom ett täcke, en väst till mig att träna i som jag lät brodera och en klicker (måste använda det vid platsliggningsträningen nu, hon gick upp båda gångerna). Så det blir inga julklappar till mina familj i år :d

//E

Hahaha, vad hette den där Pumin som satt vid oss när vi kollade Freestyle? Miffie? Tittie? :D

Hahaha nej det passar ju ännu mindre.. Då får hon hellre heta Killer. :D

lady_vip: Då såg jag dig, eller iaf hunden. :) Blev förvånad över att se weimaraner för de var väl på lördagen.. Men då var det alltså den enda weimaranern som var där på söndagen?

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 647
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
470
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka