Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror lite på hur stora träd det är, små träd klarar inte konkurrensen med gräset men stora träd verkar inte särskilt bekymrade och grästillväxten blir heller inte särskilt tät invid stammen eftersom trädet konkurrera ut gräset.Har du tagit bort gräset som är runt stammen också, eller bara spettat?
Fick inte upp de andra 2 dockJag ser din bild @TeamLundVer
Har ingen riktig aning om vad det är på din bild dock, möjligen Löktrav?
Jag har också sisådär 58 projekt halvfärdiga till höger och vänsterJag är så himla sugen på att börja svetsa lite till trädgården, men jag kan inte bara dra igång en massa projekt, jag måste försöka slutföra de jag redan startat.
Vädret har delvis lyssnat på mig. Ingen mer sol, men ännu mer blåst. Och lite lite nederbörd till i form av hagelskurar Ok vädret, bra försök men kan vi prova milt, strilande vårregn nån dag eller så? Och lite lagom värme? Tack!Vi fick också en skvätt, men det räcker inte långt.
Och sluta blås!Vädret har delvis lyssnat på mig. Ingen mer sol, men ännu mer blåst. Och lite lite nederbörd till i form av hagelskurar Ok vädret, bra försök men kan vi prova milt, strilande vårregn nån dag eller så? Och lite lagom värme? Tack!
Ja den här blåsten utan regn har vi behövt hela vintern men nuOch sluta blås!
Amen!!!Och sluta blås!
Har du tagit bort gräset som är runt stammen också, eller bara spettat?
Dags att förnya syrenen?Vad göra med risig syren? Jag har aldrig rört den och den är ledsen. Den är vit så jag vill gärna bevara den, hur gör jag det bäst? Den står i halvskugga. På FM väldigt lite sol, kanske att det strilar igenom träden något . Efter lunch får den en del direkt sol med lite stril genom höga lövträd. Väldränerat, sandig morän, näringsfattigt. Det är några ensliga, långa stammar med lite blommor varje år.
Den står i kanten av en lövdunge på berg som jag vill göra till blommande, örtrik lövskog. Så jag vill länka ihop den med skogen. Jag har också en rejäl hög med bergenia som måste planteras. Kan de trivas ihop? Annars hamnar de längre in i skogen.
Gödsel och beskärning. Man kan gallra ur den så kommer det nya skott nerifrån.Vad göra med risig syren? Jag har aldrig rört den och den är ledsen. Den är vit så jag vill gärna bevara den, hur gör jag det bäst? Den står i halvskugga. På FM väldigt lite sol, kanske att det strilar igenom träden något . Efter lunch får den en del direkt sol med lite stril genom höga lövträd. Väldränerat, sandig morän, näringsfattigt. Det är några ensliga, långa stammar med lite blommor varje år.
Den står i kanten av en lövdunge på berg som jag vill göra till blommande, örtrik lövskog. Så jag vill länka ihop den med skogen. Jag har också en rejäl hög med bergenia som måste planteras. Kan de trivas ihop? Annars hamnar de längre in i skogen.