Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill odla humle mot en spaljé i sommar!
Men var får man tag i det? Läste att det var bäst att hitta nån som redan hade och köpa stickling?
Kan man plantera ner gyllenbär djupare än den stått innan?
Så bra . De har blivit lite väl rangliga.Ja, de vill bli hanterade som tomat.
Det är julros.Visa bifogad fil 47420
Första året med trädgård, ska bli spännande att se vad som finns! Även om jag inledningsvis inte kommer veta vad något är
Någon som vet vad denna fina blomma heter?
Visa bifogad fil 47420
Första året med trädgård, ska bli spännande att se vad som finns! Även om jag inledningsvis inte kommer veta vad något är
Någon som vet vad denna fina blomma heter?
Det är julros.
En Helleborus (julros). Giftig tyvärr så man får vara lite försiktig.
Edit: Tvåa på bollen.
Ajdå. Får berätta det för katterna, tippar på att i alla fall den ena kommer vilja gå på upptäcksfärd
Den är ju giftig för alla även om den är väldigt farlig för katter. Dock skulle jag bli förvånad om katterna kastar sig över den och gnager ner den men man får ju ha lite koll. Du får odla lite kattmynta en bit ifrån julrosen så katterna håller sig där
Men eh... bara om man håller på och petar på den väl, eller?
Hoppas den håller sig i sitt hörn då så jag inte behöver uppröra den
Som man säger till de små barnen - bara titta med ÖGONENMen eh... bara om man håller på och petar på den väl, eller?
Hoppas den håller sig i sitt hörn då så jag inte behöver uppröra den
Alltså inte gilla att de blivit rangliga, men att de växer och får stadig omplantering!Så bra . De har blivit lite väl rangliga.
Som man säger till de små barnen - bara titta med ÖGONEN
Jag tror du ska äta den för att något ska hända, ta i dem har jag gjort många gånger utan att något hänt.Jadå, man måste ta i den för att något ska hända
Jag tror du ska äta den för att något ska hända, ta i dem har jag gjort många gånger utan att något hänt.