56…Inte tittat ikväll![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
56…Inte tittat ikväll![]()
Du har ett stort växthus hoppas jag annars är det läge att börja bygga ett
Alltså jag har inget växthus, de bor i köketDu har ett stort växthus hoppas jag annars är det läge att börja bygga ett![]()
Var ska de bo senAlltså jag har inget växthus, de bor i köket![]()
Var ska de bo sen
De blir väl typ två meter höga minst den sorten
Edit nej det var visst fel de blir nog inte så höga väl?
Jo men inga land. Jag brukar ha tomaterna i krukorHmm
Men du har en trädgård
Eller hur![]()
Jag brukar också ha mina tomater i krukor eller hinkarJo men inga land. Jag brukar ha tomaterna i krukor![]()
Jag brukar också ha mina tomater i krukor eller hinkar
Frågan är behöver du fler än 56 stora krukor vid det här laget
Land går i och för sig att gräva![]()
Tack men jag har redan tomater som bor i köketBild från Google, med adress.
Men ja, troligtvis
Du kan få en planta. Eller 5.
Visa bifogad fil 162721
Då blir jag väl anmäld för skadegörelse för invasiv artTack men jag har redan tomater som bor i köket
Men lite längre fram kanske du kan putta ner dom i kommunens planteringar någonstans
Tänk vad lyckliga folk skulle bli om det växte tomater på stadens torg![]()
Men jag skördar redan tomater i köketDå blir jag väl anmäld för skadegörelse för invasiv art
Och kök? Ha, nu kom jag på dig. Du försöker lägga din tomatångest på mig!
Men en tanke jag fick nu är att om det blir plantor på riktigt av alla så hör jag av mig till äldreboenden och se om de får ta emot sådant, då kanske ju de få några stycken!
Fin idé med äldreboende!Då blir jag väl anmäld för skadegörelse för invasiv art
Och kök? Ha, nu kom jag på dig. Du försöker lägga din tomatångest på mig!
Men en tanke jag fick nu är att om det blir plantor på riktigt av alla så hör jag av mig till äldreboenden och se om de får ta emot sådant, då kanske ju de få några stycken!
Tips på jordgubbe som ger skörd länge?
Friland eller växthus, spelar ingen roll bara den ger bär under hela sommaren.
Tack! Låter lovande med mycket godVisserligen smulgubbe snarare än jordgubbe men Mara des Bois, vansinnigt god.
Men så fint!! Inser att man inte behöver riva upp allt utan kan smyga in små vårtecken här och där iställetFick feeling i dag och rensade bort det värsta vissna ur vinterkrukorna och satte lite nytt och färgglatt här och där:
Visa bifogad fil 162748