Grannen har gunnebostaket runt stor del av tomten pga hund. Inga problem att trimma gräset pga staketet.Men hur ska jag komma åt att klippa/trimma gräset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannen har gunnebostaket runt stor del av tomten pga hund. Inga problem att trimma gräset pga staketet.Men hur ska jag komma åt att klippa/trimma gräset?
Jag tänker mest på hur jag ska komma åt runt stenarna.Grannen har gunnebostaket runt stor del av tomten pga hund. Inga problem att trimma gräset pga staketet.
Ska inte stenarna vara innanför staketet? Om ja så stå på insidan av staketet när gräset ska slåss i/ runt stenarna.Jag tänker mest på hur jag ska komma åt runt stenarna.
Stenarna ligger precis i kanten av dammen. Jag kan inte stå bakom dem utan måste stå på framsidan av dammen. Jag kan inte ha staket långt ut där pga gång.Ska inte stenarna vara innanför staketet? Om ja så stå på insidan av staketet när gräset ska slåss i/ runt stenarna.
Aha då är jag med. Den är helt under vatten så jag har inte tänkt på den. Honey inte riktigt med på hur jag ska kunna förankra det stabilt men det kanske ger sig
Är det stabilt nog för en unge tro? Jag vet ju inte alls hur nyfiken han kommer vara. Det måste vara stabilt, det tummar jag inte på.