Så det skulle gå att göra samma sak? HärligtBlåklint fröar sig själv också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så det skulle gå att göra samma sak? HärligtBlåklint fröar sig själv också.
Jag bor i södra England och har det också väldigt kallt för att vara Juni, är ofta bara 6 grader på natten och går sällan över 20 grader på dagen... Trodde jag skulle slippa kyla när jag flyttade hit Lyckligtvis verkar alla mina växter rätt glada ändå!
Förutom min fina löjtnantshjärta Planterade en knöl i våras och den verkade trivas bra och växte snabbt men nu ser den ut såhär... Antar att den har drabbats av någon sjukdom? Svårt att se på bilden kanske, men alla blad har gått från mörkgröna till gul/orange spräckliga.
Visa bifogad fil 147268
Har den blommat? behöver inte alls va nån sjukdom, löjtnantshjärta gör ofta så efter blomning, därför sätter många den längre in i rabatten eftersom den inte har ett speciellt fint bladverk efter blomning.
De håller sig fina lite längre om de står i skugga och gärna lite fukt i jorden. Vid solig torka blir de snabbt gula och vissnar ned för året.Åh tack vad skönt att höra! Ja den blommade för någon vecka sedan innan den blev gul
De håller sig fina lite längre om de står i skugga och gärna lite fukt i jorden. Vid solig torka blir de snabbt gula och vissnar ned för året.
Svarar mig själv... Det är tydligen ogräsVisa bifogad fil 147294
Korkad fråga kanske men har aldrig odlat morot. Är det meningen att den ska blomma?
Som imiterar morotsblast sneeky...Svarar mig själv... Det är tydligen ogräs
Jordrök heter den .Svarar mig själv... Det är tydligen ogräs
Det går inte en dag utan att man lär sig något nytt på BukeJordrök heter den .
Tack! Försökte intala mig själv att det var en muterad morot för de andra vill inte växaJordrök heter den .