Kan detta vara klematis dr Ruppel eller är det ngt annat som har tagit över växtplatsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Körsbär?Kan detta vara klematis dr Ruppel eller är det ngt annat som har tagit över växtplatsen?
Visa bifogad fil 147408
Det finns det inga i närheten däremot en massa annat gojsKörsbär?
Det finns det inga i närheten däremot en massa annat gojs
Det är inte en klematis det är ett rotskott från något träd.Kan detta vara klematis dr Ruppel eller är det ngt annat som har tagit över växtplatsen?
Visa bifogad fil 147408
Det är inte en klematis det är ett rotskott från något träd.
Då ska jag rycka upp den senare och så får det bli till att inhandla en ny klematisNåt träd är det iaf. Men jag ser en död klematisranka bredvid
Jag har 2/3 Pallkrage över. Vad kan man frösådd nu i grönsaker?Jag har plats över i växthuset
Jag har odlat för lite
Sallad även rädisor och sommar morot texJag har 2/3 Pallkrage över. Vad kan man frösådd nu i grönsaker?
Sallad och rädisor känns som slöseri för inget dom äts här tyvärr.Sallad även rädisor och sommar morot tex
grönkål pachoi sockerärtor salladslökJag har 2/3 Pallkrage över. Vad kan man frösådd nu i grönsaker?
Salladslök där sa du nånting. Problemet ät att då har jag lök i alla kragar och MSN rekommenderar vart fjärde år på samma ställe.grönkål pachoi sockerärtor salladslök
Ursäkta en korkad en men är båda de här skotten stockrosor? Jag menar både de släta och de flikiga bladen?
Visa bifogad fil 147470
Jag har mängder med små skott överallt i rabatten med stockrosor men jag vet ju inte vad det är så jag vågar inte rensa något
Torde vara olagligt att gräva upp plantor från en odlad åker som inte är din egen.Åh! Jag ville ju ha blåklint i en äng och nu hittade jag blåklint i utkanten av en åker precis intill denna äng men det är en åker så det kommer att klippas ned, kan jag flytta på dessa blåklint till min äng redan i sommar? Bara att gräva upp och plantera med vatten? Något tillägg?
Hjärtbladen är de släta och sedan kommer karaktärsbladen som är de buckliga. Så ja till stockros .Ursäkta en korkad en men är båda de här skotten stockrosor? Jag menar både de släta och de flikiga bladen?
Visa bifogad fil 147470
Jag har mängder med små skott överallt i rabatten med stockrosor men jag vet ju inte vad det är så jag vågar inte rensa något