Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte mest bara för att testa om det är liv i den då räcker det ju med en potatis.Om det bara vore en potatis. Men det är väldigt många potatisar.
Det är rätt kompakt mörker här. Jag får inte plats med brättena i mina fönster.
Bara detta ordet "zum Pflanzenshop" fick mig att vilja hänga runt lite på hemsidanProvade att beställa perenner från Österrike, som kom fram idag, från Sarastro-Stauden. Var lite på vinst och förlust, för jag var osäker på hur bra de skulle klara transporten. Men det gick jättebra! Fina plantor i ordentlig jord, så de kommer klara sig fint på balkongen tills jag kan ta med dem till min trädgård om några veckor. Så de kan rekommenderas, de har enormt sortiment och många ovanliga sorter, beställde t ex en röllika från Bishkek (Kirgizistan) och ett rosa humleblomster från Island. Bra priser också.
Ett annat allternativ är att ta in dom i värmen ställa dom någonstans (utan ljus om det inte finns) och sen nä de skickat upp några ögon ställa ut dom i den ljusa kylan igen.Om det bara vore en potatis. Men det är väldigt många potatisar.
Det är rätt kompakt mörker här. Jag får inte plats med brättena i mina fönster.
Har gjort det med tre brätten. De står inne på trappen nu. I beckmörker.Ett annat allternativ är att ta in dom i värmen ställa dom någonstans (utan ljus om det inte finns) och sen nä de skickat upp några ögon ställa ut dom i den ljusa kylan igen.
Spännande .Har gjort det med tre brätten. De står inne på trappen nu.
Min sambo säger att den övre delen används till att kupa potatis och den andra att kratta runt medÄr det någon som vet vad det här verktygen används till? Sitter på ett träskaft i längd med vilket annat trädgårdsverktyg som helst.
Där ser man, tackMin sambo säger att den övre delen används till att kupa potatis och den andra att kratta runt med
Kolla om Lidl har något. Där har jag handlat förut.Skulle vilja ha lite större krukor på altanen i år men satan vad dyrt det är!
Rusta och Jysk kan också ha fina saker iblandSkulle vilja ha lite större krukor på altanen i år men satan vad dyrt det är!
ÖoB hade faktiskt väldigt prisvärda större lerkrukor/terracottakrukor i olika utföranden när jag var där för några veckor sedan, vissa riktigt fina. Så ett tips om du har någon sådan butik i närheten.Skulle vilja ha lite större krukor på altanen i år men satan vad dyrt det är!
Kolla om Lidl har något. Där har jag handlat förut.
Rusta och Jysk kan också ha fina saker ibland
ÖoB hade faktiskt väldigt prisvärda större lerkrukor/terracottakrukor i olika utföranden när jag var där för några veckor sedan, vissa riktigt fina. Så ett tips om du har någon sådan butik i närheten.