Du har iaf tomater en hel del verkar det som. Våra 15 plantor har inte mycket tomater.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har iaf tomater en hel del verkar det som. Våra 15 plantor har inte mycket tomater.
Konstigt nog mtp den svala, regniga sommaren, friland, zon 5 och inte så många plantor, så ser det ut att bli ett hyfsat tomatårDu har iaf tomater en hel del verkar det som. Våra 15 plantor har inte mycket tomater.
Har kanske 10 som mognat. Kanske 30 gröna...har mer tomater än vanligt tror jag (är inte en av dom som får jättemängder tomater) men dom har precis börjat mogna. Så det är bra jäkla sent
Satan att det är för långt bort...
Sömntuta heter dom.Den här blomman (Liten tagetes??) är underbar och har spridit sig en del i min trädgård men blommar så vackert, rikligt och länge att jag känner att det är mer än ok! De på bilden har jag definitivt inte sått utan de har spridit sig från en plats några meter bort (gräsmatta och pallkragar mellan).
Visa bifogad fil 125777
Kan det vara vinteräpplen?Nja, de lossnar lätt men smakar inte färdigt.
Nää det är vanliga äpplen. Har för mig de var ätbara i september ungefär förra åretKan det vara vinteräpplen?
Sömntuta heter dom.