Vi har mängder klasar... skall klippa ur den någon dag..Igår fick vindruvan sig en omgång. Inte en vissen centimeter kvar, tog 2 timmar. Väldigt lite druvor i år men det är bara fåglarna som saknar det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har mängder klasar... skall klippa ur den någon dag..Igår fick vindruvan sig en omgång. Inte en vissen centimeter kvar, tog 2 timmar. Väldigt lite druvor i år men det är bara fåglarna som saknar det.
Visst var dom fina du är väldigt välkommen att stjäla, är det inte vitsen med en sån här trådJag googlade på spetsmössa, jättefina!
Jag har satt några daggkåpa runt fötterna på mina kaprifol och vildvins-sticklingar, men det skulle bli väldigt fint med spetsmössa - så jag stjäl din idé helt fräckt
Riv och lägg i frysen. Jag brukar göra tex tsatsiki av den...
Läste att du hade vildsvins-sticklingar och undrade var i hela friden du sysslar med?! Det krävdes några omläsningar innan jag fattade.Jag googlade på spetsmössa, jättefina!
Jag har satt några daggkåpa runt fötterna på mina kaprifol och vildvins-sticklingar, men det skulle bli väldigt fint med spetsmössa - så jag stjäl din idé helt fräckt
Läste att du hade vildsvins-sticklingar och undrade var i hela friden du sysslar med?! Det krävdes några omläsningar innan jag fattade.
Det hann alltså bli juli innan jag behövde klippa gräset, men just nu växer åtminstone allt som sjutton!
Visa bifogad fil 123089
Så fintVisa bifogad fil 123071
Missias ros blommar på... det är fortfarande rätt mycket knopp kvar Och ja, jag sparar ogräs som gulmåra och kråkvicker