Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver långtidsverkande gödning till ett par pallkragar som mestadels sköts av andra, något förslag på vad som är hyfsat enkelt och billigt och kan duga till mina grönsaker? Jag har bland annat en hel del rabarber som strax ska planteras där, som jag vill ge en bra start.
På tal om tete a tete, kan man gräva ner lökarna redan nu i marken eller ska man lägga dem i källaren och gräva ner till hösten? Har också några i kruka som börjar se lite tråkiga ut nu.Bytte från tete â tete och pärlhyacinter till penséer i urnor idag så nu har vi fina blommor i rabatten hemma
Vad bor du i för växtzon?Fick en ginko biloba igår
Den ska planteras ut sen
Nått tips om hur jag ska sköta den?
Tänkte ge den en större kruka iaf
Visa bifogad fil 118080
Båda går bra .På tal om tete a tete, kan man gräva ner lökarna redan nu i marken eller ska man lägga dem i källaren och gräva ner till hösten? Har också några i kruka som börjar se lite tråkiga ut nu.
Gött, då får jag se lite vad jag känner för att göra i stundenBåda går bra .
På tal om tete a tete, kan man gräva ner lökarna redan nu i marken eller ska man lägga dem i källaren och gräva ner till hösten? Har också några i kruka som börjar se lite tråkiga ut nu.
eek:Ser ut att bli flera hundra aprikoser i år
Visa bifogad fil 118121
Petunia, lobelia, fuschia? Tillsammans med jordreva eller njurvinda? Eller buskkrasse?Vad för blommor passar i ampelkruka och kan köpas färdiga? Alltså ej frö
Petunior kanske?Vad för blommor passar i ampelkruka och kan köpas färdiga? Alltså ej frö
Vad bor du i för växtzon?
Snöflinga och femtunga är också fina i ampel.Vad för blommor passar i ampelkruka och kan köpas färdiga? Alltså ej frö