Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är nätet till för?Visa bifogad fil 117816
Det gör verkligen skillnad att rensa rabatterna på våren! Så tillfredsställande!
@athena_arabians har rätt, det är för att förhindra att trädsgårdsterroristerna förstör allt perennerna växer upp genom hönsnätet så det inte syns senare på säsongen. I vissa rabatter har jag kompostgaller liggandes på jorden och runt några har jag staket.Vad är nätet till för?
Smart@athena_arabians har rätt, det är för att förhindra att trädsgårdsterroristerna förstör allt perennerna växer upp genom hönsnätet så det inte syns senare på säsongen. I vissa rabatter har jag kompostgaller liggandes på jorden och runt några har jag staket.
Minst 2 nya... mvh vet... eller så är mina regler.Det ser ut som att rådjuren lyckats ha ihjäl mitt plommonträd på baksidan.
Innebär det att jag får köpa minst två nya? Och kanske ett körsbärsträd?
Kan den vara tillsammans med min påse med zucchinifrön? Den är nämligen också spårlöst bortaSkulle så kålen och inser att min påse med vitkål som jag vet att jag har är försvunnen
Skulle så kålen och inser att min påse med vitkål som jag vet att jag har är försvunnen
Ånej! Har fröerna börjat med egen buskavelKan den vara tillsammans med min påse med zucchinifrön? Den är nämligen också spårlöst borta
Jag röstar för backsippa eftersom jag är kär i min som jag satte förra året. Härligt med något som blommar tidigt också (bilden tagen idag).Är less på daggkåpan jag har i en rabatt. Nu har jag börjat dra upp den. Och nu har jag det angenäma i-landsproblemet att komma på vad jag ska ha där i stället. Stäppsalvia är en het kandidat. Någon som har fler förslag? Läget är ganska soligt och väldränerat till torrt. I rabatten finns redan röd solhatt, några nävor, lammöron, trädgårdsiris. Förra året planterade jag även aubretia där men nu kan jag inte hitta den.
Det är härligt när det är klart! Kan du lyssna på en ljudbok under tiden så kanske det känns lättare?Ska ut och rensa en rabatt har jag bestämt.
Kommer dock inte ut genom dörren.
Behöver lite pepp
Jag har det faktiskt i kanten av den rabatten.Jag röstar för backsippa eftersom jag är kär i min som jag satte förra året. Härligt med något som blommar tidigt också (bilden tagen idag). Visa bifogad fil 117857
Gå ut och gör en kvart. Det klarar du.Ska ut och rensa en rabatt har jag bestämt.
Kommer dock inte ut genom dörren.
Behöver lite pepp