Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart inte!Om man köper dem när man veckohandlar, på matbudgeten, då räknas de inte va? Visa bifogad fil 99463
Då ingår det i maten och alla vet att maten blivit såååååååå dyr...Om man köper dem när man veckohandlar, på matbudgeten, då räknas de inte va? Visa bifogad fil 99463
Jag är bombsäker - verkligen bombis - på att jag gjorde en gigantisk beställning av vårlökar till Klostra, men jag kan inte hitta beställningen. Den verkar inte finnas hos Klostra heller så frågan är om jag har beställt från något annat ställe - men vilket då? Jag behöver ju reda ut det innan jag går och beställer en massa nya lökar.
Vilka andra nätbutiker än Klostra finns det som säljer vårlökar?
Zeta eller Bulbs kanske?Jag är bombsäker - verkligen bombis - på att jag gjorde en gigantisk beställning av vårlökar till Klostra, men jag kan inte hitta beställningen. Den verkar inte finnas hos Klostra heller så frågan är om jag har beställt från något annat ställe - men vilket då? Jag behöver ju reda ut det innan jag går och beställer en massa nya lökar.
Vilka andra nätbutiker än Klostra finns det som säljer vårlökar?
Varför då?Jag behöver ju reda ut det innan jag går och beställer en massa nya lökar.
Zeta eller Bulbs kanske?
Har du provat söka i e-mail inkorgen på tulpaner? Eller kolla på kontoutdraget?
Typ alla? Odla.nu, Impecta, Simbadusa, Bulbs, Cramers, Wexthuset osv.
Varför då?
Duckar under närmsta tulpan ställ.....
Jag tror att det var en förbeställning, så inget kontoutdrag. Bulbs ska jag kolla, men jag tror inte att det var det.
Det var inte Magnolia ossebro då? Dom brukar erbjuda förbeställningar för dahlia iaf.
Det kan ju vara lite problem då. Du får gerillan odla tulpaner.Därför att jag beställde (trodde jag iallafall) över 200 lökar och trädgården är typ 50 kvm stor.
Om man köper dem när man veckohandlar, på matbudgeten, då räknas de inte va? Visa bifogad fil 99463
Utan tvivel, det där är ju lök
Då ingår det i maten och alla vet att maten blivit såååååååå dyr...
Så måste det vara, måste nog handla där också tror jag
AVIS!! Vill också ha, nästa år då ska jag banne mig lyckas.Kan inte förstå varför sambon gnäller över solrosorna... Visa bifogad fil 99414