Tog mig plötsligt samman och monterade slangboxen jag köpte för presentpengarna förra året. Jag är lite seg i starten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog mig plötsligt samman och monterade slangboxen jag köpte för presentpengarna förra året. Jag är lite seg i starten
Ja, det kommer ju underlätta saker en del. Jag har använt den lite utan att den har suttit fast i väggen också, eftersom det ändå var bättre än att använda den trasiga slangen. Men det är fruktansvärt tröttsamt att dra ut slangen ur den när den ligger löst Ser mycket fram emot att gå ut och vattna imorgon!Älskar vår slangbox!
Känner exakt samma! Känner en otrolig tacksamhet när jag går runt i trädgården. Tänk att man få ha det såhär fint och bra!Alltså jag älskar att ha trädgård Gråtsmiley för jag blir sådär tårögt glad över den. Nu när man är ledig och har tid och ork. Igår kväll kändes det som ren terapi att gå runt och rensa, plantera och fixa med musik i öronen i kvällssolen. Magiskt. Jag upptäckte en fin rosenmalva som jag trott var ogräs. Kan ha dragit upp några plantor tidigare i våras Det är också så underbart härligt att kunna vara hemma men liksom bo utomhus nästan. Leka, äta, bada där.
Jag vill nu börja projektet med att så ängsparti! Otålig för det står ju faktiskt på påsarna att man bör så från mitten på augusti (vissa september) så är väl lite tidigt än...? Kliar i fingrarna dock! Men får väl vänta någon månad till om det är större chans att lyckas då...
Läcker färg
Ja! Men bara i en liten kruka i år, vilket är på tok för lite! Fick betydligt fler i fjol när jag gav dem lite bättre förutsättningar. Behöver helt klart hitta en bra plats åt dem till nästa säsong!Vaxbönor, någon som odlar det? Dagens besök hade med sig en hög som hen fått från en kollega ^^ så himla gott! Har glömt bort bönor, pinsamt.... Måste iaf köpa in till nästa år
Ja! Jag brukar låta de börja växa inomhus ungefär en vecka och sen sätta ut, jätteenkelt och gott!Vaxbönor, någon som odlar det? Dagens besök hade med sig en hög som hen fått från en kollega ^^ så himla gott! Har glömt bort bönor, pinsamt.... Måste iaf köpa in till nästa år
Den som gör det kan få komma till mig, de kan få dem för 20 spänn istället!
Visa bifogad fil 96574
Vem -alltså på riktigt VEM- lägger ut pengar för att plantera in brännässlor i sin trädgård?