Jag är inget proffs, men gissar på lammöra.
Tack! Hoppas att lammöra stämmer, tycker att dom är så mysigaOch här gissar jag på kärleksört.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inget proffs, men gissar på lammöra.
Tack! Hoppas att lammöra stämmer, tycker att dom är så mysigaOch här gissar jag på kärleksört.
Jäklar! Nu när du säger det lämnade jag allt som jag övervintrat och helt inte vill vara ute i minusgrader ute inattSuck, några av mina fina zinnior dog i natt i kylan! Som tur var inte alla. Och vilken tur att det kom nya fröer på posten idag. Ser fram emot att så dem. Vi fick äntligen även våra solrosfrön man kunde beställa gratis via baksidan på Cheeriospaketen.
Nu är allting i tunneln inpackat i fiberduk och så får det vara tills nätterna ser varmare ut. Börjar kännas som extremväder?
Mitt trädgårdsjobb idag blev beskärning av White new dawn och en gren från kornellen som hänger in över rabatten, samt mulcha rosorna med hästgödsel. Äntligen kan man greja i rabatten utan att fastna i rosen eller behöva huka sig under grenen. Grenen är kvar och bildar ett snyggt övre lager men alla grenar som växte nedåt eller var iväg en är borta. Något jag borde ha gjort för flera år sedan.
Jäklar! Nu när du säger det lämnade jag allt som jag övervintrat och helt inte vill vara ute i minusgrader ute inatt
Är ju så lätt hänt! Hoppas de klarade sig!Jäklar! Nu när du säger det lämnade jag allt som jag övervintrat och helt inte vill vara ute i minusgrader ute inatt
KärleksörtHar varit ute och röjt idag och hittade en buske jag inte vet vad det är, samt en grön växt av något slag i busken. Är det någon som vet vad det här är? Det är i en villaträdgård i södra Dalarna.
DruvfläderBusken ifråga, vad kan det tänkas vara för buske?
Kärleksört
Ser man på, tack!Druvfläder
Inga problem!Jag tänkte sätta ned min nya rhododendron i en större kruka idag - visst borde det gå bra trots att den börjat blomma? Jag tänker inte uppröra rötterna eller något utan bara ge den lite större sko.
Danke! Då får hon ny sko ikväll!Inga problem!