Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja de är enorma. Och de som ses i fönstret är inte ens de störstaSpana tomaterna i bakgrunden!
Visa bifogad fil 89232
Physalisen går också på steroider
Den har en tendens att göra det. Jag köpte en tanig planta som bara var pinne rakt upp med blad på. I slutet av sommaren var det en meter hög och över två meter bred!! Stora blad och jättemånga bär!
Vi har fyra stycken. Plus tre tomatilloSvärmor hade TRE! sådana förra året
Vad är det där?
Det är svampgurkor. Två av tre plantor som faktiskt grodde, fick för sig att dö. Troligtvis på grund av övergödning. Den tredje plantan verkar fortfarande må bra, så hoppas att den klarar sig hela vägen.Vad är det där?
Misstänker att det inte är bra.
Jaha, jag trodde det var ohyra eller något i dom. De va ju synd att de dog.Det är svampgurkor. Två av tre plantor som faktiskt grodde, fick för sig att dö. Troligtvis på grund av övergödning. Den tredje plantan verkar fortfarande må bra, så hoppas att den klarar sig hela vägen.
Kommer inte måla längre ner, det är målat längre ner redan än befintlig odlingslåda. Använde den som referens för att se hur långt ner det var målat.Ett rent estetiskt tips i största välmening är att måla liiite längre ner på insidan. Jorden har en tendens att sjunka ihop mellan säsonger när inget heller växer i kragen och då kan det hända att gränsen mellan svart och trä kommer synas. I övrigt, skitsnyggt med svart och lycka till
NejÄr det för sent att sätta tomatfrön? Mvh dålig på att planera
Tack, då sår jag dem direkt
Jag använder sån här på insidan av mina pallkragar och som markduk där jag lägger grus eller flis, billig och braSen dividerar vi lite va vi ska ha som skydd i lådorna. Byggplasten är tydligen dyr, så frågan är vad som är bäst att använda.