Jag är också lat men ibland får man ge lite vika. Du har också massor av fint! Älskar flox och blomstermorot! Många bra blommor för insekterna med.Åh så mkt fint jag kommer knappt ihåg vad jag har, men det jag kommer på nu är en del olika solros, sommarphlox, vallmo, klint, zinnia, rosenskära, luktärt, ringblomma, slingerkrasse, kamomill, tagetes, blomstermorot, svartöga och en rosa, en blå och en eternell mix
Vallmo är vackra, som pappersblommor nästan. Ser framemot många av mina blommor, hoppas jag får det till det som är bra med många olika är ju att iaf nått borde jag kunna lyckas med ^^
Misstänkte det kunde vara så med solrosor men det lät så praktiskt (ja, jag är en lat novis )
Ikväll åkte mängder med frön ner i sina brätten. Så gött! I morgon tror jag det blir shopping av lite saker som underlättar odlingssäsongen. Bland annat behöver jag nya kärl med lock till nässelvatten och mer jord. Ska även flytta alla sådderna till växthuset. Det kommer eventuellt bli MYCKET limegrön blomstertobak.