Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tufft, bra jobbat du bara fick med dig enJa, idag stod de å lurpassade innan kassan. Var fler som ville försöka hänga med men lyckades värja mig.
Så trött att jag inte kan räkna tydligen5 timmar tog det men nu är jag klar
Ser inte direkt fram emot att olja in eländet också..
Ja de va lite kämpigt men ibland så lyckas jag. Får hoppas att de som redan väntar i garderoben på sådd kommer klara sig annars har de gjort en miss som följde med mig hem.Tufft, bra jobbat du bara fick med dig en
Älskar Kungsängsliljor mina är fortfarande under 3-3 dm snöJag älskar den här tiden på året, varje dag väntar en liten överraskning när man kommer hem från jobbet om det är en solig dag.
De här små söta lökarna har börjat blomma på allvar nu, jag ångrar så att jag inte köpte fler.
Visa bifogad fil 88021
Är det så de heter? Tack! Jag glömde spara etiketten!Älskar Kungsängsliljor mina är fortfarande under 3-3 dm snö
Nä det där är väl ingen kungsängslilja? De mörka är ju rutiga.Älskar Kungsängsliljor mina är fortfarande under 3-3 dm snö
Du har nog rätt! Zoomade inte in så mycket och tyckte de såg ut som kungsängslilja.Nä det där är väl ingen kungsängslilja? De mörka är ju rutiga.
Grå klocklilja ser det ut som (jag har köpt samma, men mina blommar inte än på flera veckor).Är det så de heter? Tack! Jag glömde spara etiketten!
Grå klocklilja ser det ut som (jag har köpt samma, men mina blommar inte än på flera veckor).
Grå klocklilja ser det ut som (jag har köpt samma, men mina blommar inte än på flera veckor).
Danke!Vilket är samma släkte som kungsängslilja (Fritillaria) @Sel
Edit: Den heter Fritillaria uva-vulpis och kungsängsliljan F. meleagris.