Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, vi skulle ju ha arbetsläg ... buketräff och glass hos mig?
Men kylskåpet är ju mörkt ( lampan släcks när man stänger dörren ... ) .... rimmar ju inte precis för att få något att gro/ växa ...Läste att man kan ställa sådden i kylskåpet ett tag om det inte tar sig. Jag ska testa! Köpte en så fin jätteverbena förra året, vore ju kul att få fram egna.
Jag kan åka på arbetsläger överallt! förutom möjligen hos @athena_arabians för där blir man påhoppad av gropar i gräsmattan
Men kylskåpet är ju mörkt ( lampan släcks när man stänger dörren ... ) .... rimmar ju inte precis för att få något att gro/ växa ...
Men kylskåpet är ju mörkt ( lampan släcks när man stänger dörren ... ) .... rimmar ju inte precis för att få något att gro/ växa ...
En del frön behöver en period av köld innan de gror. Det kallas för stratifiering. Är det inte ljusgroende frön går det utmärkt.
Jag kan åka på arbetsläger överallt! förutom möjligen hos @athena_arabians för där blir man påhoppad av gropar i gräsmattan
Jag åker ner i början av mars, april och maj. I maj tar vi nog bilen ner, mamma dotter och jag. Hojta om du vill ha besök då!Om du ändå ska till Alnarp så är det ju en perfekt avstickare att kolla in lite övriga delar av Skåne på vägen! Kan dock INTE garantera en gropfri gräsmatta. (Men ofta ligger det några hönor och balar i de större groparna, det funkar som blockering så att inte groparna ska hoppa på en. )
Räkorna och sällskapet gör det värt groparnaFast jag kan åstadkomma rökta räkor och en särbo med galna idéer som kompensation för groparna
du bor väl i nordvästra delen?Om du ändå ska till Alnarp så är det ju en perfekt avstickare att kolla in lite övriga delar av Skåne på vägen! Kan dock INTE garantera en gropfri gräsmatta. (Men ofta ligger det några hönor och balar i de större groparna, det funkar som blockering så att inte groparna ska hoppa på en. )
du bor väl i nordvästra delen?
har du nåt du vill sälja har ju jag näraJa! Men Skåne är ju någorlunda begränsat i yta om man vill turista lite på vägen, förvisso en avstickare om Alnarp är huvuddestinationen. Men fullt rimlig som avstickare om man färdas E4 norrut därifrån eller söderut på vägen dit.
har du nåt du vill sälja har ju jag nära