Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nu jag ska berätta att jag planerat sedan förra året och hade en tinad säck redan i lillstugan? #gardenpro
Jag har säckar kvar upptinade i verkstaden. #proforlife
Jag har fyra plusgrader utomhus. #vågavägraminusgrader
(men har - givetvis! - haft rumstempererad såjord på standby i odlingsrummet sedan i fjol också. The horror om odlingsabstinensen slår till och man har massor av roliga fröer men ingen jord redo. Värre än att toapappret tar slut vid pandemiutbrott.)
Tur jag inte har några ärenden dit.Varning!! På ÖoB blir man anfallen av fröpåsar för 10 kr/st
Tur jag EGENTLIGEN inte har/hade några ärenden ditTur jag inte har några ärenden dit.
HärligtNu har några av lökarna jag planterade i höstas börjat titta upp!
Den här första är rätt grov. Minns inte vad som planterades var. Det var iaf påskliljor, allium och turkisk snödroppe.
Så roligt att det börjar hända nåt i trädgården igen!!
Visa bifogad fil 84394
Det där tror jag är snödroppeHär är den andra som tittat upp. Osäker på om det är nåt av det jag planterade eller nåt annat.
Visa bifogad fil 84395
Det här är pärlhyacint och den tjocka är en narciss/påsklilja.Här är den andra som tittat upp. Osäker på om det är nåt av det jag planterade eller nåt annat.
Visa bifogad fil 84395
Det här är pärlhyacint och den tjocka är en narciss/påsklilja.