athena_arabians
Trådstartare
Får alla bär? Jag trodde bara det var den längst till vänster
Besök på plantskola ska bokas in känner jag
Dom som var så fina ihop
Sorry En bra plantskola är en utmärkt idé
Det brukar bli dyrt dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får alla bär? Jag trodde bara det var den längst till vänster
Besök på plantskola ska bokas in känner jag
Dom som var så fina ihop
Jag ställer mina svalare så fort de skolats om första gången. Jag vill inte att de ränner iväg utan bara växer. Vill ha dem stabila och väl rotade, inte höga och stora.När kan tomatplantorna stå utan sitt minidrivhus inomhus? Snart slår de i taket!
Jag ställer mina svalare så fort de skolats om första gången. Jag vill inte att de ränner iväg utan bara växer. Vill ha dem stabila och väl rotade, inte höga och stora.
Vet inte om jag tänker rätt dock
Sorry En bra plantskola är en utmärkt idé
Det brukar bli dyrt dock
Vad är vinhallon för något?Jag har nyss beställt tre buskar vinhallon från ebay.
En asiatisk buske som växer som björnbär ungefär, men utan taggarna. Hallonliknande bär som växer i klasar och liknar hallon i smaken, trivs i halvskugga/skugga har jag kunnat läsa mig till.Vad är vinhallon för något?
En asiatisk buske som växer som björnbär ungefär, men utan taggarna. Hallonliknande bär som växer i klasar och liknar hallon i smaken, trivs i halvskugga/skugga har jag kunnat läsa mig till.
En asiatisk buske som växer som björnbär ungefär, men utan taggarna. Hallonliknande bär som växer i klasar och liknar hallon i smaken, trivs i halvskugga/skugga har jag kunnat läsa mig till.
Vad kostade dom på ebay? Granngården tar 139:-Jag har nyss beställt tre buskar vinhallon från ebay.
@MM: Knepigt, jag gjorde en testgoogling på lagerhägg. Enligt Giftinfo är bären ofarliga, enligt en trädgårdssida är bären giftiga och enligt Wikipedia är bladen giftiga men inte bären
Väljer du en buske som ger bär hade jag kollat upp NOGA om de är ofarliga eller ej.
Jag har nyss beställt tre buskar vinhallon från ebay.
Nu vet jag inte så mycket om just vinhallon, men både björnbär, hallon och tayberry, får bär på skott som vuxit upp året innan och sedan dör de skotten. Det fina i kråksången är att det kommer nya skott hela tiden. Så själva skotten lever 2 år. Plantan lever vidare betydligt längre än så. Jag gissar att det samma gäller vinhallon.Åh, sådana vill jag också ha. Dåligt med rabattutrymme bara. Får nog fundera på det där. Tråkigt att de bara är tvååriga.
Äsch, jag har smällt mig själv på fingrarna att jag inte ska vara så ivrig. Jag har kontaktat säljaren att jag vill avbryta köpet då det inte var plantor som jag trodde utan frön!Vad kostade dom på ebay? Granngården tar 139:-
Hahahah
Solklara besked, verkligen!