Hmmm, vågar jag besöka den lokala plantskolan som startar sin 1/2-priset utförsäljning på alla växter idag... och 1/2 reapriset på krukor
Måste nog rådslå med kontot först...
Äsch då, det behövs väl inte Du vet väl att ingen kommer ihåg en fegis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, vågar jag besöka den lokala plantskolan som startar sin 1/2-priset utförsäljning på alla växter idag... och 1/2 reapriset på krukor
Exakt, i den här tråden ska det inte vara någon eftertanke utan har köper man varesig man har råd eller nånstans att plantera det!Äsch då, det behövs väl inte Du vet väl att ingen kommer ihåg en fegis?
Sallad, rädisor, morötter, kål borde funka. Kolla min länk i några tidigare inlägg.Hörni, vad kan jag fröså ikväll i köksträdgården som kan tänkas ge mig åtminstone en liten skörd framöver? Är det för varmt för rädisor och spenat nu? Sallad? Morötter?
Om man gillar att woka så är det läge för asiatiska blad med .Sallad, rädisor, morötter, kål borde funka. Kolla min länk i några tidigare inlägg.
Vår bastard. Stormhatt x Jätteriddarsporre.
www.facebook.com/photo.php?fbid=10203848483770740&set=a.2341047783855.64258.1779768292&type=3&theater¬if_t=like¬if_id=1499783421093050
Isåfall jag kan informera att vi har lyckats med detSom sagt, vinbär är lite av en plåga. De är inte så lätta att ta kål på
Vår bastard. Stormhatt x Jätteriddarsporre.
www.facebook.com/photo.php?fbid=10203848483770740&set=a.2341047783855.64258.1779768292&type=3&theater¬if_t=like¬if_id=1499783421093050
Det var dock inte med mening De svarta frodas glatt och har vuxit sig rejäla. Men de röda har sett väldigt konstiga ut, bladen är borta! Som om de blivit borttuggade men det är bara just på den och lite grann på de krusbärsgrenar som sträckt sig mot den. Krusbären överlever dock och har andra sidan kvar. Men de röda är jättekonstiga och har verkat anstränga sig för att sätta bär men gett upp pga inga blad.Isåfall jag kan informera att vi har lyckats med det
Så jäkla fint!
Du vet att du vill ....Risky...